Gå til innhold

Har dere hørt om "ringtesten"?

Anbefalte innlegg

Man tar en ring og trer ett hårstrå gjennom. Hold ringen over pulsåren, etter ei stund begynner ringen å gå i sirkel. Etter ei stund begynner den å gå i ett mønster, på tvers av håndleddet eller langs.Går den på tvers har/får du gutt, på langs jente.

Testen tar med allerede fødte barn og de barn du ennå ikke har fått. Skal være 98% sikkert.

Prøv!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7140369-har-dere-h%C3%B8rt-om-ringtesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har tatt den flere ganger. Tok den senest i kveld etter å ha lest et innlegg her inne. Det stemmer kanskje det! Den viste jenta jeg allerede har, og en gutt som da må være den lille i magen. Får se da! :o)

Det har jeg også prøvd,men jeg trodde at den gikk rundt hvis det var jente??

Jaja,så langt har den stemt på meg.Har to jenter fra et tidligere forhold,

og hvis ringer spår riktig så blir tredjemann en gutt.

Kjæresten min har ingen fra før, og på han viser den kun en gutt.

Kult!! :-)

Blir spennende å se om det stemmer da!

Annonse

OG den må være av gull- helst giftering... har nå jeg hørt da... Artig å "spå" sånn- det stemmer på vår første og på ganske mange av venninnene mine, men det er jo ikke noe å stole blindt på da- mest for gøy, som det kinesiske fødselshoroskopet. Men det er jo tydelig strålinger av en eller annen sort som gjør at den beveger seg som den gjør da- og likt gang etter gang....

Hahaha... da venter jeg flere! Den gikk på kryss og tvers i alle mulige retninger! Dessuten varierer det med hva slags vinkel ringen hadde over pulsåren, dersom den startet med å ligge langsetter pulsåren ble det litt mer "jentebevegelser", startet jeg med å holde den tvers over pulsåren ble det litt flere guttebevegelser!

Siden jeg ikke har barn fra før vil jeg tro at jeg enten venter flerlinger eller har veldig mange svangerskap i vente!

Tror jeg konluderer med at dette ikke fungerte for meg ... Kanskje fordi jeg har veldig korte hårstrå??

Jeg fikk tre forkskjellige til å ta den på meg, og alle tre viste jente. Men jeg er nå 23+1 og vet etter UL at vi venter en gutt. Fungerte alstå ikke på meg, og tror det gjelder flere.. det er tross alt 50% sjanse for at det blir riktig/feil :)

HeHe...På meg viste den først gutt (når jeg spurte den om hva jeg bar på nå) og så skiftet den over til jente (etter at jeg spurte den om hva jeg fikk første gang) HAHA...nei får vel vente til UL å se hva det blir. Gøy uansett! Håper på et friskt barn iallefall:)

Annonse

Jeg har prøvd denne :-). Synes denne var ganske så spennende. Min gikk først i ring, så stoppet den litt opp, så gikk den på langs av håndleddet - Jente, det fikk jeg... Så stoppet den litt opp igjen, så i sirkel, så på tvers av håndleddet. - Gutt, det fikk jeg... Har nå en baby til i magen. Vet ikke hva dette er da, men ringen begynte så å gå i sirkel igjen, før den begynte å gå på langs av håndleddet....., så hvem vet...? Kanskje det er ei jente til i magen. Det som var rart, var at ringen stoppet helt opp etter dette.... Vi har tenkt oss 3 barn.. hmm...

Synes dette var spennende :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...