Gå til innhold

Har nå lagret tlf. nr til

Anbefalte innlegg

Skrevet

sykehusets fødeavdeling.... på min og sambos mobil. Tenkte i tilfelle vannet skulle gå et ubeleilig sted...(i butikken eller noe)......Man vet aldri!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg har oså lagret på min telefon, nummeret står under "føden"... :-) Godt å være ordentlig forberedt da! :-)

Skrevet

Har hatt det lagret ganske lenge nå:) Bedre føre var...

Skrevet

Hmmmmm... det bar en god ide.

Men jeg har fått beskjed på ul at hodet ligger veeeldig lang ned i bekkenet og godt festet. Hvordan er sjansene for at det kommer noe særlig vann da tro?????

Noen som har peiling????

Skrevet

Det kommer nok sikkert litt vann, da og. Men fosser ikke... Hode til min baby er ikke festet - så jeg kan jo risikere å stå midt i en vanndamm...

Skrevet

Har hatt det lagra ei stund på min og samboers mobil- man vet aldri når og hvor det skjer:-)

Skrevet

Takk for at du minte meg på det :-D det skulle jeg jo gjøre for en stund siden.....men har glemt det helt bort!!! Men NÅ skal jeg gjøre det :)

Skrevet

Har også vært smart for en stund siden og lagra det på tlf.... Ikke dumt nei.. ;)

Skrevet

Tanken slo meg her en dag................ Hva om vannet går mens jeg tusler rundt på Meny og plukker klementiner!!!!!!!!

Er det flaut????

Kom fram til at det gir jeg F i................ Klementiner SKAL jeg ha;)

He,he

Skrevet

korr sein du e popkind, det har æ gjort førr leeennnnge sia....hehe

Skrevet

hehe ;) er nok en treiging, jeg!! Vil jo egentlig ikke føde, så jeg utsetter alt som har med det å gjøre!!!!!

Skrevet

mindesemberbaby:

miios babays hodet var godt festet og hun skjønte ikke det var fostervnn før i dag - to døgn etter - så det kan komme ganske lite..! ;-)

Skrevet

du kommer nok først i køen vis du sier at vannet har gått og :)

Skrevet

jeg har skrevet opp numeret til føden og fødegangen med STORE nummer.

så jeg ikke glemmer det i panikken...eller hvis jeg mister min mobil..

men burde vel legge det inn på telefon til sambo også.

Skrevet

Sikkert fornuftig.. :-)

Dere tenker på alt der, jenter! Jeg aner ikke nummeret til føden, men innbiller meg at jeg får så god tid at jeg rekker å finne fram nummer, pakke bag osv..

:-)

Skrevet

Det må jeg huske på å gjøre. Tusen takk for påminnelse.

Har det skrevet på helseskjemaet, men hva hjelper det hvis jeg ikke har med meg det (er vel på tide å begynne å ta med det å overalt...)

Skrevet

Det var en god ide... det skal jammen jeg og gjøre. Som du sier.. det er jo ikke sikkert man er hjemme med brosjyren i hånden.

Skrevet

Æ førr min del har ikke funnet frem nummeret tel føden enda... men har tenkt på det ei uke og at æ sku lager det på både hustelefonen og mobiln... ser liksom førr mæ at vannet går mens æ sett på do eller nå og sik litt som sist, så æ bi settanesn dær og må send frøkna etter telefonen ;D Før det skjer sekkert mens sambo e på jobb... hihi

Skrevet

jeg la det inn på begges for flere måneder siden..

fødselsskjemaer og papirer er jeg derimot ikke flink til å ha med meg over alt... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...