Gå til innhold

April: Da er julekalenderen klar!!

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært å handlet gaver til julekalenderen til Mathias Emil. Litt tidlig, men neste helg er det julebord med samling på dagen og helgen etter er det jo for sent også gledet jeg meg sånn.

Har kjøpt Fisher Price bondegård + noen ekstra dyr og noe greier + Fisher Price badeleker. Tror det blir 24 deler til sammen!

Tenkte han skulle få åpne selve gården først. Så får han batteriene (hehe, kjedelig, men gøy få lyd i da, så det blir liksom selve gaven), så får han ett og ett dyr + annet til å fylle i bondegården...

Tror det blir kjempe gøy for han! Han forstår jo så utrolig mye allerede! alt kom på 630 kr. Det er jo ikke så gale, ca 25 kr dagen....

Hvordan har dere tenkt å gjøre det med julekalenderen i år??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7140024-april-da-er-julekalenderen-klar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

pakka inn julekalenderen til snuppa i går... har kjøpt litt forskjellig... litt såpebobler, en liten veske, strømpebukse, fingermaling..en boks i hver pakke... ja... mye forskjellig.. SKal bare ha gavene i en striesekk siden hun ikke skjønner tall..hehe.. så får hun plukke en gave hver dag. Ikke så nøye hvilken dag hun får de ulike på... Men håper hun trekker kjeksene først.. hehe.. Lurte på om jeg skulle kjøpe duplo klosser, men tror kanskje hun får det til jul,.så venter heller og ser det an.

Her er også kalendergavene på plass. Det blir litt av hvert i år, blant annet kalenderlys, fargeblyanter, dinosaursåpe, refleks, duplodyr, smokk, slips, finsko, rosiner, juice, og sjokoladepenger. Tror ikke han skjønner så mye av det i år, men han ser jo at storesøster får pakke hver dag, og synes nok det er stas uansett hva som er i pakkene.

Jeg har forresten kjøpt sånne juleposer på Nille, det er jo mye enklere (og raskere!) enn å pakke inn 48 små pakker!

jeg har holdt på å kjöpe små gaver helt siden i sommer jeg. Litt leker og litt nyttige ting. Så 24 små gaver ligger ferdig innpakket i en pose enn så lenge. Skal vel snart ta frem kalenderen å henge de opp, men hun er litt pellefinger så jeg får henge det höyt opp så hun ikke får tak i det.

Har vell lagt mellom 20-50 kr dagen.

Så flink du har vore da Solstråle. Fikk det unna i god tid du.

Eg ligger virkelig på etterskudd - eg har vore å lånt meg symaskin i dag og skal begynne å klippe og tråkle i mårå. Kanskje eg får begynt å sy litt i mårå kveld. Men men... det kommer nok til å gå for tå sy den sammen når eg endelig har klippet alt klart. Men det er da å legge strikketøyet til siden...

Gavene... hmmm ja der er eg også på etterskudd. Eg er ferdig med hu mellomste sin. Og har ca 10 gaver til hver av dei to andre. Så eg må ut å handle inn resten av gavene til neste helg.

Off ja - må sette i gang i mårå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...