Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Har en sønn på snart 13 måneder. han er ikke i nærheten så klengete som de andre ungene på barselgruppen. Han tåler fint at jeg setter han i lekegrinden, mens jeg tar en dusj.han kryper ikke etter meg overalt, elr griner hvis han ikke ser meg. på 5-10 min. Han viser jo gjensynsglede når jeg går inn til han om morgenen. Og er jo blid og glad,og vil opp å kose av og til. Han er kjempelett å legge om kveldene. Bare si godnatta, skru på spilledåsen, slå av lyset å gå ut. HAn klager ikke engang!!! sovner etter fem min, elr så ligger han å babler i 20 min før han sovner. Skal han ikke få panikk hvis han ikke ser meg?? Føler at han ikke viser så tydelig som de andre sine unger på samme alder, at han liker å være nær meg og vil til meg. Han er alt for opptatt med å leke å utforske. Er helt fin i utviklingen elrs. En trygg og snill unge, men allikavel?? Føler d er noe som ikke stemmer?
Winterlady Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Er ikke noen ekspert, men noen barn er jo naturlig mer "harmoniske" enn andre uten at noe er galt. Så lenge han ellers i utviklingen er fin, og liker å kose ville jeg nok ikke bekymret meg for at han utforsker mye alene. Men du kan jo høre med helsestasjonen om du lurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå