Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Har en sønn på snart 13 måneder. han er ikke i nærheten så klengete som de andre ungene på barselgruppen. Han tåler fint at jeg setter han i lekegrinden, mens jeg tar en dusj.han kryper ikke etter meg overalt, elr griner hvis han ikke ser meg. på 5-10 min. Han viser jo gjensynsglede når jeg går inn til han om morgenen. Og er jo blid og glad,og vil opp å kose av og til. Han er kjempelett å legge om kveldene. Bare si godnatta, skru på spilledåsen, slå av lyset å gå ut. HAn klager ikke engang!!! sovner etter fem min, elr så ligger han å babler i 20 min før han sovner. Skal han ikke få panikk hvis han ikke ser meg?? Føler at han ikke viser så tydelig som de andre sine unger på samme alder, at han liker å være nær meg og vil til meg. Han er alt for opptatt med å leke å utforske. Er helt fin i utviklingen elrs. En trygg og snill unge, men allikavel?? Føler d er noe som ikke stemmer?
Expat Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Et luksusbarn? Blir nok å streve med etterhvert? Vårt barn ble aldri redd for fremmede, det er også "obligatorisk"...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Så fint da:O) Tviler på at det er no gærn`t,en liten rolig fyr som elsker å utforske verden på egenhånd.....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Slapp av og nyt den herlige gutten din :-) Mye er normalt, ikke bli for opphengt i slike tanker om at noe ikke er det allerede nå.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Nei, dette er vel en trygg og harmonisk unge?! Nyt gutten din og tenk at det er stor forskjell på barn;)
Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Det tror jeg ungen din er. Vi har en som skulle bysses og bæres døgnkontinuerlig, og en tulle som overhodet IKKE vil bysses i søvn. Jeg skal ikke gå i detaljer, men siden begge våre som er så ulike er normale, så tror jeg nok din er normal. Vår tulle er ikke så gammel som sønnen din, men hun er i samme kategori ellers. Bare nyt det, jeg vet innmari godt hvordan det er å ha en "krevende" unge!!!
Gjest Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Likevel: Hvis du virkelig føler det er noe som ikke stemmer: Ta det opp med helsestasjon evt. barnehage. Vi har fått vårt krevende barn observert fordi vi lurte på om alt virkelig var som det skulle. Det er godt å få en objektiv vurdering fohvis man føler seg usikker. DA kan du nyte barnet ditt på en avslappet måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå