Gå til innhold

Noen tips til vintervogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører vel ikke til her, men fikk ikke så mye svar på barnevogndebatten. Vil gjerne ha noen tips til vintervogn av mer erfarne mammaer:-)

Jeg har en trehjuling til min baby på 5mnd. Er veldig fornøyd, men er litt skeptisk til hvordan den vil klare en slik snøvinter som den vi hadde i Oslo nå sist, og vurderer å anskaffe en vintervogn. Hvilken vogn egner seg best for bruk i store snømengder? Jeg går mye tur, mest på asfalt eller grus, men også noe skogsvei. Jeg kjører ikke bil, så den behøver ikke bli liten sammenlagt:-) Noen tips fra erfarne vinter-vognbrukere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har en simo sportsvogn og er kjempefornøyde. den har vært med oss på lange fjellturer (på grusvei riktignok), og den tåler skikkelig terreng i form av svære steiner og masse snø! vil virkelig anbefale ei simovogn. jeg kommer aldri til å kjøpe ei vogn som ikke passer hele året... vil ha ei robust og tidløs vogn jeg.

Skrevet

Jeg kan anbefale Brio sin kombi sportline. Er kjempe fin på vinterføre, har litt grovere hjul enn andre vogner. Og så er den fin å se på også:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...