Fikk maibaby06 Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Hører vel ikke til her, men fikk ikke så mye svar på barnevogndebatten. Vil gjerne ha noen tips til vintervogn av mer erfarne mammaer:-) Jeg har en trehjuling til min baby på 5mnd. Er veldig fornøyd, men er litt skeptisk til hvordan den vil klare en slik snøvinter som den vi hadde i Oslo nå sist, og vurderer å anskaffe en vintervogn. Hvilken vogn egner seg best for bruk i store snømengder? Jeg går mye tur, mest på asfalt eller grus, men også noe skogsvei. Jeg kjører ikke bil, så den behøver ikke bli liten sammenlagt:-) Noen tips fra erfarne vinter-vognbrukere??
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 vi har en simo sportsvogn og er kjempefornøyde. den har vært med oss på lange fjellturer (på grusvei riktignok), og den tåler skikkelig terreng i form av svære steiner og masse snø! vil virkelig anbefale ei simovogn. jeg kommer aldri til å kjøpe ei vogn som ikke passer hele året... vil ha ei robust og tidløs vogn jeg.
-Juno- Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Jeg kan anbefale Brio sin kombi sportline. Er kjempe fin på vinterføre, har litt grovere hjul enn andre vogner. Og så er den fin å se på også:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå