babyim@gen Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Vi har begge norske, trauste etternavn, men far kommer opprinnelig fra Sør-Amerika. Vi venter gutt og leter etter et spansk navn som kan funke bra sammen med våre etternavn. For å gjøre det hele enda mer vanskelig så ønsker vi å unngå motenavn som Marcus, Emilio osv. Noen forslag?
babyim@gen Skrevet 18. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2006 Takk! Liker egentlig alle tre, men det er for mange i nærmiljøet som allerede heter det..
Gjest Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Abram Alfonso Carlos Felipe Manuel Marcelo Marco Rafael Zacarias Alejandro Antonio
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Victor Isaac Isaías Adrian Joel Cristian Abel Miguel Fabian Felix Eric Abraham Emanuel/Manuel Matías/Mateo Tomás Andreas Ander Alexander (Alex) Eloy Simón Davíd Lucas Iván Daniel Hugo Jónatan Julián Gabriel Martín Rubén
rosa drue Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Ivan, Esteban, Diego (veldig mye brukt...), Juan, Santiago, Paul, Saul, Fransisco, Alejandro, Gonzalo, Ricardo, Milton, Andres, Pablo, Ruben, Nestor, Eduardo, Gustavo, Jaime, Silvio, Miguel
Giss Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Jeg liker Milton og Nuno. Kanskje et av dem kan brukes? Endret 23. oktober 2013 av Giss
Giss Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg liker Milton og Nuno. Kanskje et av dem kan brukes? Ups, ser nå at det er en veldig gammel tråd....
rosa drue Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg liker Milton og Nuno. Kanskje et av dem kan brukes? Ups, ser nå at det er en veldig gammel tråd.... Hehe, det så jeg og etter jeg hadde lagt inn svar men kanskje andre kan dra nytte av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå