-MtG- Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Det er 5 og en halv uke siden jeg fødte(keisersnitt) og renselsen var over for noen dager siden. I går og i forigårs hadde vi sex igjen:) (Gud så digg!). Vi brukte ikke kondom. Er det greit tror dere? Sånn med tanke på infeksjon. Vet jo at man kan bli gravid da. Hoppet av i svingen og håper det funker:) Men mååååå man vente i 6 uker?
MintCondition Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Er ikke store forskjellen på 5 1/2 uke og 6 uker da. Dere bør vel bruke kondom pga infeksjonsfaren, og for å eventuelt ikke bli gravide igjen sånn med en gang
-MtG- Skrevet 18. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2006 Men man trenger jo ikke kondom etter 6 uker. Går det ikke da bra med fem og en halv uke? Og er det ikke mens renselsen pågår at det er fare for infeksjon? Vet ikke jeg, det er derfor jeg lurer:)
belli72 Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Ville ikke vært bekymret var jeg deg. Vi har aldri overholdt dette med seks uker... Slapp av! De har sikkert satt en slik grense for å helagardere. Jeg har aldri hørt om noen har fått infeksjon....
MintCondition Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Det går helt sikkert fint altså Var det jegt mente med at 5 1/2 uke og 6 uker ikke er særlig forskjell. Så lenge renselsen er over er du jo "grodd" sånn sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå