Gå til innhold

barberte meg i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dusjen i dag fikk jeg endelig barbert meg nedentil... Jammen ikke lett når en ikke kan se noe lengre - måtte bare føle meg frem. På slutten av sist svangerskap måtte mannen min hjelpe til, for det jo lett å kutte seg når en gjør slikt i blinde... Må le av meg selv - burde vel egentlig latt det gro, men synes det blir for ille hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det her forleden, men for et resultat - helt på skeiva!!! hahaha - for et syn....

Må vel få assistanse neste gang.. to uker til termin....

Skrevet

Ikke greit å gjøre dette lenger nei... er nødt til å ha assistanse... Idag måtte mannen min komme å barbere leggene min når jeg sto i dusjen:) stakkars mann, hva han ikke må gjøre for tiden:)

Skrevet

her har sambo fått jobben til å barbere meg....

sliter mere med tå neglene

Skrevet

Fikk kjeft av legen jeg, pga økt infeksjonsfare,utslett og unødige plager...blablablabla.....så her der det vokst igjen........

Da jeg først fikk vendt meg litt til det var det faktisk litt digg å slutte og tenke på det.......

Får heller ta en opptrimming når renselsesperioden er over.......

Skrevet

Hmmm jeg har forsøkt å la det gro, men syns det ble enda verre med kløe og sånn da. Fortsetter med barbering jeg. Men vi har sånn fint badekar med sete i hjørnet, så jeg setter meg bare ned og da kommer jeg til... Blir jo litt jobbing i blinde da, men bedre enn å stå syns jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...