Maja☆ Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Hva har dere planer om å gjøre? Leie bilstol fra forsikringselskapet eller kjøpet ny? Vet ikke hva vi vil gjøre, er så i tvil.... Hjelp...
Gjest Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jeg har kjøpt ny og kommer til å sette den vek til nesteman kommer. Jeg ville ikke ha leid.... De sier også at en aldri skal ta imot brukte bilstoler fra venner eller kjente for en kan aldri vite om de har en skadde eller noe. Det står i instruksjonsboka til min nye at hvis den faller i gulvet eller blir utsatt for støtt må den byttes ut...
Gjest Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Hei! Jeg kjøpte et acta gaco bilsete med base til førstemann som ble født jan-05. Skal bruke dette til babyen som kommer snart. Er ikke å anbefale å kjøpe brukt, for man vet ikke hva slags behandling det er blitt utsatt for.
Gjest Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Vi har også valgt å kjøpe eget - selv om vi ikke har bil og derfor "bare" trenger det til drosje, buss og bilturer med lånt bil ol. Stoler mest på eget sete
Maja☆ Skrevet 18. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2006 Takk for svarene. Har mest lyst til å kjøpe selv også, men sambo vil at vi skal leie. Skjønner egentlig ikke vitsen siden det koster rundt 100 kr i mnd å leie. Og da blir de jo like dyre uansett. Vi har jo også planer om å ha flere barn etter hver. Jeg får ta opp kampen med han om å kjøpe da, så får håpe jeg vinner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå