To skjønne og en spire Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Jeg blir sprø!!! Er nå i min 13 uke (12+3) og er fortsatt veldig kvalm og trøtt. Hadde håpet at dette skulle gi seg nå. Har vært slik siden uke 7. Er ok om morgenen, men fra kl 12 og utover blir jeg bare værre og værre. Om kvelden er det ganske ille. Så ille at jeg sliter med å sovne. Jeg har ikke kastet opp (heldigvis). Flere som har/har hatt det sånn? Når ble dere bedre??? Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jeg måtte bikke over 16 uke før jeg ble bedre. Men her er ett lite tips som fungerte litt på meg. Spis litt bringebær drops eller sitron drops så stilner kvalmen litt. Fatt for det går fort fremover nå..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Jeg er 12+4 og føler at kvalmen er på vei tilbake. Har i flere uker vært uggen gjennom hele dagen, og måttet spise veldig regelmessig. Men 2 ganger denne uken har jeg plutselig måttet spy. I går kveld rakk jeg på do, men gangen før måtte jeg bruke kjøkkenvasken! ) Litt slitsomt det også da, selv om den konstante kvalmen er værre enn den akutte!
To skjønne og en spire Skrevet 18. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2006 Jeg har også blitt værre den sist uken. Nå har jeg vært veldig nær å kaste opp flere ganger. Det er derfor jeg er litt bekymret - det skulle jo gått motsatt vei....
To skjønne og en spire Skrevet 18. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2006 Tusen takk for tips. Høres ut som en god ide. Tenkte faktisk på bringebær drops i dag - og bare det er et godt tegn på at det kan lindre..
~ms_freia~ Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Hei! E i uke 17 + 4 og æ slit enno me kvalme og oppkast...står æ tidl opp enn 8 så e dagen min ødelagt...må la dt gå vel en time før æ spis...og når æ spis må æ spis sakte:p tungt og vanskeli...ilkkje alt æ klar å få ned heller...
*ønsker nr 2* Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 jeg er 16+1, kvalmen kommer ennå smygende.. ike hver dag som før, men kvalmen ga seg ikke før jeg var 14+x sliter nå med dårlig matlyst,, og kan lett bli kvalm om jeg spiser no jeg egentlig ikke har lyst på.. skakke værra lett, men jeg får da i meg mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå