corian Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Har fått utdelt skjema jeg skulle begynne med i uke 28, for å registrere hvor lang tid det tar å telle antall spark. Nå er vel dette frivillig, så jeg bare lurer på hvor mange som gjør dette...?
Maisie Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Fikk det utdelt på UL, men har ikke fylt det ut. Er distré av meg, så jeg vet med meg selv at jeg hadde kommet til å glemme å fylle ut hver dag, så jeg har droppa det. Men jeg kjenner jo spark og bevegelser hver dag.
Gjest Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Har virkelig lyst til å gjøre det jeg...sånn for å følge med. Dessuten syns jeg det høres ut som en spennende undersøkelse å delta i og hadde tenkt å levere inn min. Sliter litt med å huske det hver dag da, men men, bedre de fleste dagene enn ikke noe tenker jeg da
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Fikk det jeg oxo, har heller ikke brukt.... Skriver under på SLØV ja ;(
morra di Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Er nok litt sløv jeg også. Husker ikke engang hvor jeg har gjort av skjemaet...:-)
morella Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Jeg begynte og fyllte ut nesten et par ukers tid. Men så ble det så vanskelig å få gjort det innefor samme tidspunkt.. og så ble jeg i tvil om hva som var et spark/en bevegelse, og så kom jeg litt ut av tellinga... så jeg ga meg med skjemaet. Men jeg tror skjemaet gjorde at jeg selv ble bevisst på at jeg kjente noe liv hver dag, om det ikke var til samme tidspunkt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå