ano`num *17.03.10* Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Finner ikke det papiret fra apoteket hvor det står? Mon tro om det er bivirkning eller influensaen som lurer?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Ikke lett å si... Kanskje du bare er litt sliten om dagen, virker som om du har mye på gang om dage. Anbefaler en gooood natt søvn, så føler du deg forhåpentligvis bedre:-) Når skal du teste? Regner med at du håper at svimmelheten er et veldig tidlig gravid-tegn:-) Lykke til!
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2006 I dag har jeg tatt det helt med ro. Fikk ikke lov å være i huset. Mannfolkene ville jobbe i fred sa de. (Mon tro hva ugang de har gjort denne gangen..... Sist brukte de stikksagen inne. Det ble gris det!) Skal ikke teste før på fredag, egentlig. Så tror ikke det er grav.tegn! Er vell for tidlig for det nå. Hvis det er noe på gang er det vell i de tider her hormoner begynner å produseres, tar vell enda noen dager før de kan begynne å få gjøre litt ugang med kroppen.
finetine Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Ja, du kan bli svimmel av progestanen. Spesielt rett etter at du har satt dem inn. Noen kan bli ganske plaget tror jeg. Får håpe det ikke er influensaen som er på vei. klem
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Man kan bli svimmel av progestan-kapslene, så vi får håpe at det er det og ikke influensa! Kos deg i tiden fremover!
vekt-75 Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Hei Jeg har også vært svimmel i noen dager nå, litt kvalm av og til. Kan være kapslene, men jeg har også testet positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå