Gå til innhold

Gruble,gruble......Har noen erfaringer:o)???

Anbefalte innlegg

Uff,blir nesten gal av dette ...hehe....jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn at jeg er gravid,og at jeg og samboeren min er like glade!!! Tenker på alt hele tiden,men er så veldig redd det skal gå galt og at vi gleder oss for masse... Ifølge terminkalkulatoren her inne er jeg 5+5 på vei,med termin 20 juli.

Jeg har ennå ikke vært hos legen,fått time 4.des men synes det er altfor lenge å vente...hehe...dagene går jo ikke fremover!!!

Vil heller ikke fortelle noe til familie før nærmere 3 mnd er gått.

Har ikke så mange symptomer enda,og er frisk(hekldigvis)!! Ikke morgenkvalm eller noe...

men er sinnsykt oppblåst i magen,spesielt på kveldstid-fler som er det?? hadde vært moro å høre litt erfaringer fra andre som er omtrent like langt,da har man noen å sammenligne med.Dette er ekstra spennende siden det er min første gang...så vi får håpe alt går bra hele veien:o)!!

Ha en fin kveld videre....Klem fra Elbea!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7137850-grublegrublehar-noen-erfaringero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Elbea :0)

Jeg har termin 19 juli :)'

Jeg har fortalt det til arbeidsgiveren jeg da, + samboeren selvfølgelig. Men INGEN andre. Det er vel fordi det ikke har gått opp for meg enda. Jeg klarer ikke skjønne at jeg er gravid liksom... Det er en grusom følelse, fordi sist gang var jeg HELT i gravidstemingen (har en jente på 2)...

Men, ellers, jeg har lite symptomer, har litt ømme bryster og litt sånn mens smerter i ryggen.

klem fra tøysejenta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...