Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Jenta mi på 1 år liker det svært godt. Naturligvis, det er jo søtt og godt. Min datter får tja, 1 brødskive med prim kanskje annenhver dag. Synes dere det er ille? Syltetøy har hun fått kanskje 3-4 ganger i sitt liv. Ellers går det på lever og kylling og svolverpostei, snøfrisk, smøreost, og philadelfia. Kan vel ikke være sååå ille med litt prim da ??
ine73 Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Synes ikke en skive annen hver dag er mye. Min 10-måneder gamle får prim hver dag, favoritt her også. Men vi bruker Litago-varianten, siden den er tilsatt jern. Han får leverpostei også, men er dårlig på middag og grønnsaker, så synes det er viktig å gi pålegg med jern.
2barns mor Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Nei, så absolutt ikke ille!!! De har jo Litago Prim som er beregnet på barn også. Den er tilsatt ekstra jern. Dattera mi på 2 år elsker prim å spiser det nesten hver dag!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Min og.. vi kan da ikke bli helt fanatiske på sukker....!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Tine mager prim er favoritten til 11 måntingen her. 1 til 2 skiver pr dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå