Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har vi vært inne til 2.ul i dag. Og den medførte en god del sinne. (for å si det mildt)

Vi hadde time kl 09.30. Var der kl 09.20 og satte oss og ventet. Siden det er helg var det selvfølgelig ingen i skranken der. Tiden gikk og da kl var 09.50 og det enda ikke hadde dukket opp noen lege begynte jeg å bli mektig irritert. Gikk inn i gangen og fant en bioingeniør for å høre om hun viste noe om hvor det ble av legen. (Det hadde også kommet et par til der)

De sa bare at hun er sikkert bare litt forsiket....

Kl 10.00 dukket hun opp og kalte inn det parret som kom etter oss. Da snakket jeg til henne og sa at vi hadde time kl 09.30 og det kunne hun ikke skjønne for normalt tok de ikke disse ul før etter kl 11.30. Hun lurte på hvem vi var hos på onsdag og jeg sa det til henne. Hun skulle undersøke dette men hun måtte ta inn den kvinnen hun hadde ropt opp først. På dette tidspunktet kan man vel kanskje si at jeg var fly forbanna!!!!! (Også kanskje forde jeg i utgangspunktet er så redd hver gang jeg skal inn til en gyn)

Det gikk fort med kvinnen som var inne før meg så ca 10.15 kommer gyn ut igjen og sier at jeg hadde vist rett. Vi hadde time kl 09.30 men gyn vi var hos på onsdag hadde ikke sagt fra til henne! Irritert ? JA

Det bør kanskje tilføyes at jeg har hormoner opp etter øra og kanskje også derfor reagerer unormalt sterkt på ting.

Vel... så kommer vi til ul.

Sist vi var inne sa gyn (og både jeg og mannen min hørte det) at det var to egg på begge eggstokkene som var 10mm.

Ut i fra at de allerede da var såpass store regnet vi med at de i dag ville være så store at det gikk ann å beregne når jeg kan sette eggløsningssprøyten og når insemineringen blir.

Men dette stemte jo heller ikke!!!!

Han har nemlig skrevet noe helt annet på papiret. De var mye mindre enn 10mm sist.

Men midt oppi det hele er den gyn som vi var hos i dag veldig flink.

Det viste seg i dag at jeg har to egg på høyre side som er 8mm og 9mm. På den andre siden er det flere små som ikke ser ut til å ha vokst noe særlig. Denne gangen så jeg at hun virkelig målte størrelsen på eggene og det gjorde ikke han andre gyn sist.....

Så utfallet ble at jeg må fortsette med sprøyter fram til og med mandag så blir det ny ul på tirsdag. Da sa gyn at hun var ganske sikker på at de har blitt så store at vi kan beregne når jeg kan sette eggløsningssprøyten og når det blir inseminering.

Vel vel.. Dette ble vist en smule langt

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da - er du på Riksen?

Ønsker deg lykke til med ny UL!

:-)

Skrevet

Æsj, så kjedelig med motstridende beskjeder. Vel, vi får håpe det stemmer det legen sa i dag da. Slik at det ikke blir flere "bomturer".

Klem

Skrevet

Ja vi tilhører på Riksen, men har vært veldig fornøyd fram til nå.

Skrevet

Jeg synes alltid de somler med tiden på Riksen - har brukt myyyye penger på p-plass der kan du si... Var der i dag kl. 11 for å sette inn to befrukta egg (2. ICSI-forsøk), men da hadde nok du gått.

Var det Nan du var hos? Synes hun er både hyggeligere og grundigere enn mange av mannfolka der oppe:-)

Skrevet

Ja det var henne jeg var hos i dag. Det er hun jeg har hatt hele tiden bortsett fra på onsdag og jeg er også kjempe fornøyd med henne. Når var det du kom da?

Det var nemlig et par som satt der som skulle inn og finne seg en seng forde de skulle få satt inn egg, mens vi ventet.

Så spennende at du har satt inn to egg da :)

Krysser alt jeg har for deg!

klem

Skrevet

Hei igjen!

Vi gikk rett inn gangen og fant oss ei seng, så det var nok ikke oss du så... Vi hadde Nan både på UL, uttak og innsettin og er fornøyd med henne - bare synd hun ikke kan garantere oss en baby...

Klem

Skrevet

Lykke til på tirsdag : ) Er selv redd for å gå til lege, og synes det var ille at du måtte vente så lenge. Det er noen lange minutter når man sitter og er engstelig. Håper du får en fin bursdag i morgen : )

klem,

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har for deg snuppa........

Tenker på deg!! ;-)

Skrevet

Tusen takk for all støtten jenter!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...