Bergliott Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Hei! Har kjøpt Teutonia Mistral 05 modell ny fra butikk. Den var billigere enn 06, samt at de ikke hadde 06'en inne. Men den blir ikke helt flat! Er det stor forskjell på disse modellene? I såfall vil jeg prøve å få pengene igjen hvis 06 kan legges helt flat. Hadde jo tenkt å ha myk babybag til evt neste baby, selv om smpen bruker sportsvogn nå. Noen som vet?? Hun i butikken sa de var like (bortsett fra noe i designen). Og jeg trodde jo at 06 mod kan legges flat. Blir litt dumt å prøve å heve kjøpet hvis jeg ikke har noe å komme med. Så: kan mistral 06 legges helt flat?? Håper på svar!!!
Minnie Mom Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jeg har Mistral Sport 05 modell og den kan absolutt legges helt flat, har brukt den med softbag. Sikker på at du gjør det riktig? )
Fisk med CV Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Min 05-mod kan jeg også legge helt flat, det som er så fint med den. Jeg vil i alle fall kall det flat. Ikke flat som ei pannekake da:-) Så er nok mulig du gjør noe feil.
Bergliott Skrevet 18. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2006 Takk for svar! Tror jo jeg gjør det riktig. Er det ikke bare å dra den 'pinnen' opp/holde den oppe, og legge ned delen? Gjør det, men føler ikke ryggen blir helt flat...Blir liksom ikke helt vannrett, er kanskje ikke meninga heller? Er en vinkel selv om den er på det nederste. Er det en plate i softbagen? slik at ikke en nyfødt blir krum i ryggen?
Minnie Mom Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Den blir ikke 100% flat, men det er ikke meningen heller. Softbagen har plate i bunnen, så babyen ligger helt flatt allikevel. Plata kan du fjerne sånn at du kan bruke softbagen som fotpose etter at babyen er ferdig med å ligge i bagen, kjempesmart! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå