lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Gutten min på seks uker har nå i det siste begynt og sove så lenge om natta. Sover opptil 9 timer i strekk, minimum 6 timer, og da får jeg fryktelig melkespreng og lekker ganske mye. Er det flere som har samme problem, og hvordan løser jeg eventuelt dette? Bør jeg kjøpe meg en pumpe, og pumpe meg en gang i løpet av natta eller? Det er litt over en uke siden han begynte og sove så mye, og det har ikke blitt noe bedre. Jeg lekker en del på dag tid også. Blir så lei av at det til stadighet er flekker på t-skjortene.. Håper noen av dere har noen gode råd!
Expat Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Er det mulig å ta ham opp og la ham die i søvne? Eller håndpumpe ut sprengen?
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 18. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2006 Hvis jeg tar han opp, kommer jeg nok til og vekke han.. Og synes ikke det er så lurt, nå når han endelig har begynt og sove så lenge! Har ikke prøvd håndpumping, må kanskje prøve det ja.. hvis det ikke finnes noen andre råd/løsninger!
Expat Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Det er mange barn som helt greit tar puppen i halvsøvne og så sovner de som steiner etterpå...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 hallo de to minste har eg amma kvar kveld før eg har lagt meg pga at eg har vore plaga med tette mjelkeganger.De har drukke i søvne.Han minste min har vore ein som har våkna kvar natt fram til han var to,men dette skipler ikkje søvnen han altså.Mykje snarere og enklere enn å pumpe.Ville nett fortelle mine erfaringer.Lykke til
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Jeg hadde det også sånn i starten da jeg slapp å vekke Mina for å gi henne mat. Jeg måtte det, fordi hun la så lite på seg. Jeg stod opp å håndpumpa meg i vasken jeg.. Husker jeg våkna av at jeg hadde så vondt i puppene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå