2 fine små Skrevet 18. november 2006 #1 Del Skrevet 18. november 2006 Hei Canutte, Jeg har tenkt en del paa deg, hvordan har du det? Klem fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7137251-canutte-hvordan-gaar-det-med-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canutte Skrevet 18. november 2006 #2 Del Skrevet 18. november 2006 Heisann Femina:-) Hvordan står det til med deg da? Du venter vel på el du og:-) Håper du har det bra! Det var forresten kjempe koselig at du "roper" på meg, trivelig overraskelse. Joda går bra med meg, jeg beg å teste etter min EL på onsdag denne uken, og håpte i det lengste at jeg skulle få pos test nå i helgen. (Fredag var det 14 dager siden jeg beg å blø) Innbiller meg at jeg kjenner litt små greier i høyre side, men har ikke fått utslag på el testen enda:-( Og nå haster det, min mann dra nemlig bort i 14 dager på mandag.Men vi skal gjøre godt og grundig forarbeid før han drar, slik at det ihvertfall er en liten sjanse hvis EL skulle dukke opp i beg av uka. ..Men men hvis det ikke går, så prøver vi igjen neste mnd! Siden sist så har jeg faktisk hatt litt stikninger i magen jeg også..tenker med en gang på om det fortsatt kan være rester igjen i livmoren. Men da gir vel kroppen beskjed uansett snart. Det var og godt å begynne på jobb igjen etter sykemeldingen. "Life goes on" Har en kjempe grei sjef, som har bare vært støttende, så det gjorde ting mye bedre. (hun hadde vært gjennom det samme selv...) Må si jeg er overrasket over hvor mange som opplever sa/ma her og rundt omkring. Det er visst ganske vanlig. Og veldig glad når det blir tatt opp tema rundt dette på dette forumet.. Skjønner at det ikke er kjekt å lese inne på 1.trimester om det, men på bli gravid burde det vel ikke være så farlig å legge inn tråder uten at folk blir støtt. Men når jeg blir gravid igjen, så kommer jeg bevist til på å unngå å lese innlegg om dette. Dette for å prøve å ikke tenke neg og bekymre meg unødvendig.Jeg er en "tenker" og kommer nok til å være ganske bekymret neste gang. Ja ja får prøve å bare ta det som det kommer. Men ønsker ihvertfall god oppfølging fra legen min neste gang, helst med tidlig ul og. Hvor i landet bor du forresten? Jeg bor på vestlandet i nærheten av Bergen.. Stor *klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7137251-canutte-hvordan-gaar-det-med-deg/#findComment-7139031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 fine små Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2006 Det er godt aa hoere at du har det bra. Det er jo mye foelelser rundt dette med SA, selv om man ikke forteller alt her inne. Jeg synes et Bli Gravid-forum ogsaa handler om aa saklig informasjon om SA/MA, uten at man skremmer, og er helt sikker paa at mange finner det informativt dersom man legger seg paa et saant nivaa. Det er vi jo noen, blant annet du og jeg, som har gjort. Ja, jeg venter paa EL, jeg ogsaa, eller jakter er vel ordet tenker jeg, hehe... Ivrig jakt med andre ord. Jeg ligger en uke etter deg angaaende siste dag av bloedning og SA i det hele tatt. Men det er jo saa diffust uansett, saa vi er nok ganske likt i rute kan hende. Dere faar legge inn litt innsats, husk saedceller klarer seg lengre inni der enn eggceller, saa det er viktigere med innsats foer EL. I verste fall faar det bli neste mnd, som jo sikkert ogsaa er ok. 80% av alle damer opplever SA/MA en gang, saa det er ganske vanlig ja. Men klart dette forumet tiltrekker seg mange av de som faktisk opplever det, de fleste som er happy go lucky og som aldri tenker paa dette er jo ikke saa ivrige her inne. Bli Gravid sidene er jo i utgangspunktet ment som et diskusjonsforum for oss som av en eller annen grunn finner utfordringer med aa bli gravide, eller holde paa spiren. At det kommer til optimister som er i 1pp noensinne og som bare sender inn positive innlegg og feirer, er jo bare fint, det balanserer godt. Ikke den dagen man opplever en SA kanskje, men generelt. Det er bra aa vaere en tenker, f.eks mye bedre enn aa vaere en som fortrenger. Fortrengte ting kommer alltid tilbake senere, saa det er bedre aa tenke seg gjennom ting, og bekymre seg bittelitt er bare sunt, det synes jeg ikke du skal tenke paa som annet enn fint. Jeg bor dessverre ikke i naerheten av deg. Dessuten synes jeg faktisk noe av verdien med dette forumet, og det som gjoer at man kan vaere litt personlig og ivrig, nettopp er av vi er anonyme. Men klart at noen synes hele poenget er aa bli kjent med noen og kanskje moete dem. Dette har ikke jeg anledning til, da jeg ikke bor i Norge for tiden. Ha en fin soendag. Stor klem tilbake, vi moetes nok paa 1.trim etterhvert skal du se. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7137251-canutte-hvordan-gaar-det-med-deg/#findComment-7142336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå