Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 3 mnd gammel babycomp med bruksanvisning selges! Ble gravid med engang så trenger den ikke mer. Kan brukes som prevensjon eller familieplanlegging så den kan brukes etter svangerskap også. Dette er den nyeste mod. med kjønnsprognose etc. Nypris 6540,-
dropsen88 Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Er den solgt? og hvor mye selger du den for?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hei! Har du solgt Babycompen din? Får du det kjønnet du prøvde på??? Hva skal du ha for den?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 http://ladycomp-babycomp.com/show.php/index Her går det ihvertfall an å bestille BILLIG! for dere som er interessert i de nyeste utgavene. Husk: Lav dollarkurs.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jeg lurte på om det va noen som solgte en billig babycomp jeg? Jeg har dessverre ikke råd til å kjøpe ny. Vi har prøvd å få barn nå i snart 2 år men ikke truffet, jeg har blitt utredet, men de finner ikke noe galt med meg! Jeg tenkte derfor det kunne vært til hjelp å prøve en babykop da jeg har hørt at mange andre har hatt stor hjelp av dette. Håper på positiv respons
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå