Gjest Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 tenkte kanskje du hørte til her inne på barn i magen du også... hadde vært koselig å hatt litt kontakt nå som vi begge skal ha baby, du en måned ca før meg da... hørte mamma sa du også skulla ha gutt?? det skal vi også... hilsen helle kristine. (viss ikke du vil vise nicket ditt kan du jo bare signere med anonym)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 hei! satt faktisk og lurte på om "helle får en gutt" var deg.. er her jeg og ja.. i fyr og flamme fordi L***** har fått ei jente idag! veldig morro! vi får en liten pøbel vi og ja! mamma sa ho hadde snakket m mora di.. de skulle være på a-lekeplassen til sommeren! hvordan er formen?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 jeg har forresten termin 15 mars, når har du?
Gjest Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 ja så koselig med linda.. så heldig som fødet så lenge før termin da... moro med jente da... men blir nok moro med gutt også, ønsket med litt gutt jeg da, men når jeg skulle handle litt klær, så fikk jeg litt lyst på jente også, er jo såå mye fint til jenter:) jeg har termin 23.04 etter ultralyden... blei satt 8 dager tilbake:( ja hørte mamma hadde vært på fest med mamman din i går... blir nok moro for de når de kan ta med guttene ut å leke ja... hehe;)
Gjest Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 jo foremen er igrunn veldig bra, har ikke hatt en plage enda:) bare litt halsbrann innimellom, og noe trøtt til tider, men skal ikke klage på det... hvordan er formen din da?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 ja, det var morro med ho! koste meg veldig når jeg kunne shoppe litt rosa! hehe.. veldig mye fint på den nye butikken på arkaden! masse tøffe gutteklær og! synd dere har kjøpt dere tomt i bygda, hvis ikke hadde vi fått gutter i samme klasse på samme skole! de trodde iallefall det var gutt på UL, selvom de ikke var sikre! har dere bestemt navn?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 jeg har også noe så utrolig mye halsbrann!! men fant ut denne uka at jeg ikke spiser noe særlig om kvelden får jeg iallefall sove! grr...slitsomt altså!
Gjest Skrevet 18. november 2006 #9 Skrevet 18. november 2006 Ville tilbake til siljan jeg vettu... hehe;) vi har tenkt på navn, men er veldig vanskelig å bestemme seg... han kunne ikke si 100% at det var gutt hos oss heller, men regner med det er det... vil uansett på en UL til for å skjekke en gang til... msn: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #10 Skrevet 18. november 2006 skal på UL en gang til jeg og. rundt uke 30 tror jeg.. har ikke fått time enda, men tenkte å ta den på 4D hvis jeg fikk til det.. tror ikke det kostet så mye.. noen i porsgrunn som har begynt med det.. blir sikkert fine tomter det da.. jeg får desverre ikke flyttet på gubben, så vi blir nok her nede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå