Gå til innhold

Tran eller D-vitamindråper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gir dere? Vi gir D-vitamindråper, og er veldig fornøyd med det. Vet ikke om det er tilfeldig eller ikke, men ihvertfall - etter at vi begynte med det, så trenger han ikke lenger malt i flaska, men får bæsjet hver dag. ( Han får bare mme.)

Skrevet

Jeg begynte å gi tran men junior fikk så mageknip av det, så her brukes det D-vitaminer. Prøver igjen med tran når han har blitt litt større. (Har faktisk observert at han blir urolig om natten når jeg har spist fisk også faktisk...)

Skrevet

Vi gir tran...Når jeg husker det...Er veldig sløv med å huske det da...Men han får iallefall ett par ganger i uka.

Synes det er noe søl! Selv om han er flink og får det meste inn i munn, kommer det jo litt ut igjen. Har dedikert en smekke til tranen, og den stinka og så helt fæl ut, etter x-antall ganger i klorbad har den blitt nesten fin igjen, så nå brekker jeg meg ikke når jeg tar den på han :)

Skrevet

Her bruker vi d-vitamindråper

Skrevet

Hadde tenkt å gi tran, men husker det aldri. Det er så knotete når jeg er alene. Ender bare opp med å søle. Regner med at de ikke er så farlig, siden Alver blir matet med mme og det er tilsatt d-vitamin.

Skrevet

Lotte får D-vitamindråper..Er så enkelt å greit. Lite søl..Jeg tar tran så da får hun noe fra morsmelken også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...