Gullblomst Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 .....og fortsatt ingen tegn til TR. Normalt bruker tanta å komme i dag, altså 2 uker etter positiv el-test. Men det er vel normalt med mellom 12-16 dager luteralfase, så det er gode sjanser for at hun dukker opp iløpet av de neste 3-4 dagene. Men håpe gjør jeg likevel. For dette er litt unormalt til å være meg! Må ta alle positive tegn med seg.
Hilsen Aud Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 spennende! Har du noen symptomer da? eller,noen som du ikke pleier å ha hver PP?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 En luteal fase pleier ikke variere med mere enn 1 dag fra eller til. Luteal fasen er lik i hver syklus... spennende da!!!
2 fine små Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Jeg sender noen vibber og haaper det gaar din vei, tvi tvi!
Gullblomst Skrevet 19. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2006 Takk til dere alle for gode tanker. Fortsatt ingen TR, og heller ingen tegn til at hun kommer. Jeg bruker vanligvis å føle meg oppblåst i magen, og få litt kviser i forbinnelse med TR, men dette har jeg ikke fått denne pp. Tempen gikk også opp i går, og er høyere enn den har vært på maaaaaaange pp. Dette tar jeg som et positivt tegn. Men jeg har blitt lurt i flere pp av positive tegn som likevel ikke viste seg å være graviditetstegn, så jeg er fortsatt realist. (selv om akkurat disse tegnene har vært der tidligere, thi..th..) Skal til første utredningundersøkelse mandag 27.nov, dersom det ikke har lykkes denne pp. Typisk min flaks ville vært om TR blir såpass forsinket at jeg må forskyve på timen på grunn av at tanta da finner det for godt å komme på besøk.....arrg.
Alba44 Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Det er akkurat det samme som hos meg, og jeg testet positivt i dag!!!! Positiv el-test 3.nov, og da jeg heller ikke i dag så noe til tr så testet jeg. Masse lykke til!!!!!!!!!! Holder av en plass på 1.trim. til deg :-D
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 oj oj oj..hold oss oppdatert og lykke til!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 Kan ikke du ta en test nå?
Gullblomst Skrevet 19. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2006 Tenk så gøy dersom jeg er i samme situasjon som deg Alba32. Kjenner at jeg håper sterkere og sterkere for hver time som går, (og da blir nedturen desto større.....) Jeg har lovet sambo å ikke teste før onsdag, dersom ikke TR dukker opp før da. Jeg har ingen graviditetssymtom. Ikke engang ømme pupper, absolutt ingenting, ikke om jeg kjenner ordentlig etter engang.... Men det blir spennende å se
Gullblomst Skrevet 20. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 20. november 2006 I dag er det mandag, og fortsatt ingen tante Tempen i går var en halv grad høyere enn lørdages måling, så i følge tempskjema så ser dette svært lovende ut. Nå krysser jeg alt jeg har og håper på at tanta holder seg unna slik at jeg kan få en positiv test på onsdag når jeg skal teste.. (Hvis jeg klarer å vente så lenge da...... Spennende)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå