Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som trener her?og når begynte dere å trene etter baby kom?tulla er nå 4 mnd, men føler ennå at hun er litt liten til at jeg kan trene noen steder annet enn å gå tur og trene litt yoga hjemme.bor i bergen.....ps. synes sats er litt dyrt....noen som har noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener håndball 2 ganger i uka (eller prøver å få til det i hvert fall), pluss kamp i helgene. Begynte å trene da lillegutt var seks uker og det gikk helt fint! Han tar flaske, så da er det pappa som gir kveldsmåltidet de kveldene jeg trener. Funker utmerket!

Skrevet

Jeg begynte på Spenst igjen da lillegutt var 3 mnd, han er nå 7 mnd. Trener tre ganger i uken; spinning, step, corepuls eller egentrening (løping, stepmaskin og styrke). Synes det er kjempe deilig å komme litt ut alene og tror vi alle tre har godt av dette, for da får pappa`n vært litt alene med lillegutt...det blir jo litt dyrt da, men jeg bruker det jo fast, så synes absolutt det er verdt det!!!

Skrevet

Jeg begynte med en 2 mils sykkeltur da babyen var nesten 6 uker, og syntes det var helt himmelsk, selv om jeg var sliten... Etter det har jeg syklet så lenge det var sesong for det. Nå holder jeg på med styrke og kondisjon 2-3 ganger i uka i et helsestudio og synes det er helt topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...