Gå til innhold

Noen flere her som jobber i Forsvaret???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Hei..

Vet ikke hvor dere bor nå, men rena er faktisk ikke så ille som det høres ut.. Det tar jo bare to timer å kjøre til oslo, så det er ikke så usentralt. Samtidig slipper både du og mannen din at han pendler. Jeg pendla selv i fjor - utrolig slitsomt i lengden, og kjedelig å sitte alene alle kveldene i ukedagene..

Bor på rena selv, syns det er helt ok. Det finnes masse bra tilbud for barn her og.

Ville tenkt på det hvis jeg var deg...

Jeg jobber i forsvaret jeg og, er i Telemark Bataljon. Så sånn sett er det litt anderledes med meg siden jeg og jobber her. Men de fleste jentene her oppe er ikke militære.

Vi skal bygge hus nå, og det er utrolig mange medflyttere her. Boligfeltene er faktisk ganske store, og da er det ikke militære boliger det er flest av lenger heller.

Det er kjedelig å flytte rundt, har gjort det masse jeg og, men det er veldig bra miljø her og lett å komme i kontakt med folk, så det hadde nok ikke vært noe problem.

Ville sett meg litt rundt når jeg var her oppe jeg hvis jeg var deg, ikke bare sentrum, men boligfeltene og skolene og barnehagene så får du et bedre inntrykk av hva rena er utenom leiren.. Skal på julegudstjenesten jeg og, på dagtid den 14. Må med jobben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...