Gå til innhold

Gutt:-)

Heihvordetgår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir en kromosommessig normal gutt.:-) Fikk brev i posten i dag. Da kan jeg endelig puste lettet ut. Så da er det bare å finne fine guttenavn. På mandag skal jeg på ul, så da får jeg se han også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det må ha vært en stor lettelse å få brevet om at alt er bra. Kos deg med ultralyd på mandag. Jeg skal inn på fredag. Vet at alt er bra fordi vi var på ultralyd i uke 15, så denne gangen skal jeg bare glede meg!

Skrevet

Kor kjekt da.. Blir gla på dine vegne... =o) Jeg skal oxo på ultralyd å fredag, min fyste ul da, so det blir spennande.. Både gruer og gler mej...

Skrevet

Ja, det var deilig å få vite at alt var bra:-). Har gått og smågrudd meg i over 2 uker nå for å få en dårlig beskjed, men det slapp jeg i hvertfall denne gang.

Skrevet

hva mener du med kromsom messig??

kan man finne ut via brev om man får gutt eller jente??

å skjønte jeg ingen ting... he;)

Skrevet

:-) Nei, du må nok gjöre mer enn å få brev i posten for å finne ut om det blir gutt:-). Jeg har tatt fostervannspröve pga tidligere misdannelser i förste svangerskap som gikk galt. Så i går fikk jeg endelig svaret på pröven, og alt var bra, ingen genetiske misdannelser. Og det ble en liten gutt:-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...