Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Nemi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er både tøfft,orginalt og fint...

Men siden det er så få i Norge som heter det OG tengneserie figuren heter det, blir det for rart liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker med en gang på tegneserien men....

Skrevet

Ville heller ikke kalt barnet mitt Donald eller Dolly ;-)

Blir litt for barnslig....

Skrevet

*hehe*tar poenget ditt...Men det er faktisk folk som heter Nemi...og det var før tegneseriefiguren kom=)

Folk kaller jo barna sine Dennis for eksempel=)

Skrevet

Synest Nemi er fint jeg..:o)

Skrevet

Nja, hun kommer til å få høre om tegneserie Nemi en del vil jeg tro, og kanskje også ertes litt for dette (barn er slemme mot hverandre!)... Det er et fint navn, men er liksom blitt litt "ødelagt" av tegneseriefiguren...

Skrevet

Liker det ikke, men tror nok grunnen er at jeg ikke liker tegneserien...så navnet er ødelagt for meg

Skrevet

Nemi og Nemo det blir liksom det samme, har nok en større mulighet for å bli ertet litt med det navnet. Jeg ville iallefall ikke kalt ungen min det! Men så liker jeg litt gammeldagse, tradisjonelle navn og ikke disse poppis navnene.

Skrevet

Jeg synes Nemi er et veldig fint navn, men den ene hunden min heter det saa det er litt rart som navn paa mennesker for meg.

Skrevet

Datteren min heter Nemi :) Jeg synes det er kjempetøft jeg! Vi trenger flere Nemièr her til lands.

Det folk sier om at barnet kan bli ertet pga navnet synes jeg blir helt feil. Unger blir ertet for alt mulig rart! Jeg heter (på papiret) Julie. Ett ganske vanlig navn. Men jeg ble ertet for Julie-Pulie... Vet om mange flere vanlige navn som barn finner det for godt å erte for. Da jeg bytta navn til Kita var det ingen som sa no. Jeg synes det er fint med litt orginale navn. Ikke hete det samme som resten av klassen.

Da jeg gikk på skolen hadde vi 5 Ninaèr i klassen. Det må da være kjedelig!

Skrevet

Beklager, men det er en tegneseriefigur. Ikke helt min stil, og da bryr jeg meg døyten om mobbing og slikt.

Skrevet

Bikkja til vennina mi heter Nemi

Skrevet

Og bikkja til nabon heter Trine... katta til en kompis heter Stine og Øgla til en annen kompis het Gudrun... så det er nødvendigvis ingen sammenheng der... :o)

Skrevet

Nemi er navnet på en magisk innsjø i Italia..

Skrevet

Den er antageligvis ikke magisk heller :P Bare en innsjø.... Som Mjøsa....

Skrevet

Lago Di Nemi heter den. Like ved vannet ligger det ett tempel som heter Dianas tempel :) Dette fikk jeg høre av hun som skriver tegneserien Nemi da det var litt diskusjoner her inne ang navnet. Jeg visste ikke da at Diana hadde noe med Nemi og gjøre,men det var ett artig sammentreff da :) hehe

Skrevet

Tenker med en gang på den tegneserie-fisken Nemo da, men er sikkert bare en vanesak.

Skrevet

Jeg ville ikke kalt ungen min for Nemi, men h v e r sin smak!!

Skrevet

jeg synes nemi er fint, på tegneseriedama....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...