Giggi, venter mai barn Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Hei! Hva slags "såpe"produkter skal man bruke på den nyfødte? Ved vanlig bleieskift og ved bading...? Hørt at Natusan ikke er så bra likevel, men har ikke lyst til å kjøpe de dyreste produktene heller. Noen som har noen råd?
Thea kom 25.11 Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Hørt at Babyline er kommet best ut i test...
Maisie Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Har kjøpt Babyline badeolje og sinksalve. (Pass på at de er svanemerket.) Kommer ikke til å kjøpe noe shampoo før jeg ser om minsten har masse hår, eller når den tid kommer. Har også kjøpt Mesoft kompresser i stedet for våtservietter.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Jeg kommer til å gå til innkjøp av babyline sine produkter.....
Lystpåentiljeg Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Jeg har kjøpt babyline olje, kostet 65kr på apoteket. Kjøpte også lotion kostet 40kr. Vurderte shampo og zinksalve, men har ikke kjøpt det enda.
Mamma til 3 <3 Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Jeg bruker babyline produkter på jenta mi på 2 år. Så kommer til å bruke den til den lille som kommer i desember. Bruker fortsatt av de flaskene som jeg kjøpte når jeg skulle ha jenta mi. Så hvis du ikke overdriver bruken,så holder dem en stund=) Å da gjør det ikke noe at dem koster litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå