Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Til dere jenter som bruker det skal dere bare vite at den ikke er 100% sikker.. Jeg ble gravid selv om jeg tok det, og jeg tok den innen 24 timer!! Å bli gravid når det ikke er planlagt er virkelig ikke noe gøy:( Vil ikke at noen andre skal gå igjennom det samme som jeg har gjort! Angrepille kommer jeg aldri i mitt liv til å ta igjen, det var første og siste gangen!! Så nå har jeg begynt på p-piller, og skal love dere at den pilla blir tatt hver eneste dag!!! Klemmer fra meg
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Det var ikke så morsomt å lese. Jeg tok angrepilla i går og er første gangen jeg har tatt det. Jeg fikk tatt angrepillen innen 24 timer etter samleie. Nå blir jeg jo helt bekymra for at jeg kan ha blitt befrukta for det. Trudde den var veldig sikker jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Jeg har alldrig hørt at angrepillen ikke har virket... sikker på at du tok den da? kastet du opp den kanskje?? Den virket vertfall til meg, jeg vet jo ikke om jeg var gravid heller da men det ble ingen barn ivertfall... Ta en tur til legen med en urinprøve da ser de om du er gravid Anonym, det er den sikkreste måten, det har jeg hørt:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Det står tilogmed i den bruksanvisningen til angrepillen at den ikke er 100% sikker. Om man ikke får mensen etter 2 etter ventet mens bør man ta en test.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jeg har også blitt gravid på angrepillen,tok den også dagen etter.. Ikke kasta jeg opp eller noe. Å det var ikke noe gøy å den pillen kommer jeg aldri noen sinne til å ta å stole på!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Jeg har også blitt gravid på angrepillen,tok den også dagen etter.. Ikke kasta jeg opp eller noe. Å det var ikke noe gøy å den pillen kommer jeg aldri noen sinne til å ta å stole på!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Jeg tror det kommer helt an på om den virker eller ikke, men vet om mange som har blitt gravide. Selv har jeg tatt den fire ganger, men etter å ha tatt to ganger på en uke ble det p-piller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå