Gå til innhold

Hva har dere gjort på i dag da??

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på ikea og handlet julepynt :-D juuuhuu, nå gleder jeg meg til jul altså!!!! men fytti- så mye folk, herregud, bestemte meg for at jeg skal iallefall IKKE ut å handle i julerushet i år!!!!!

Nå driver jeg å vasker det berømmelige kjøkenet mitt da, snart ferdig nå ;) har bare en liten bimmepause!!!!

I kveld blir det nok sofaen ja.... med god mat og godteri og kanskje en film??!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7136197-hva-har-dere-gjort-p%C3%A5-i-dag-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så flink du er som kasta deg over kjøkkenet igjen idag...

og i tillegg har vært på ikea... :)) ..på en lørdag... :))) Tøff du...

Må ikke slite deg helt ut da...

Høres ut som du fortjener en kveld i sofaen med godis og film!!!!

...har ikke gjort noe fornuftig... har sovet noen timer... og tenkte å komme meg i dusjen før typen kommer hjem fra jobb...

Skal høre om han har lyst til å spise ute i dag... :))

Hadde vært godt å slippe matstyr i kveld :))

i dag har jeg dusjet, kjørt og hentet noen materialer fra jobben til sambo, ellers så har jeg ikke orket noe som helst... for den lille i magen har stjelt all min energi i dag, har kjent at den har leet på seg siden jeg stod opp til klokka var 4 og det er litt slitsomt... men nå virker det endelig som om den har sovnet litt igjen....

Annonse

Nesten kastet stesønn i veggen... Har ikke sovet på flere netter pga sterke smerter, og skal settes i gang til fredag.. Har han 50 %, og skal ha han denne uken... Og tro meg, han har vært trassen lenge, men så ille som han har vært siden han kom i går har han aldri vært før.. Lagde ett h... på butikken fordi han ikke fikk viljen sin.. det gjør han hver gang.. men så slem som han er nå får meg til å eksplodere!!!!!

Måtte absolutt bli ekstra ille de siste dagene jeg har for å styrke meg til fødsel...

Er nok med sterke smerter og ikke noe søvn... men stesønn fra hælvete måtte jo komme nå...

Uff fælt å si sånn men... måtte få det ut...

Uff da......... må smile litt alikevell, selv om du har en "stesønn fra hælvete"........... *smile*

Tenk at den lille vesla du har i magen skal vokse opp og antagelig bli ett lite rampetroll hun også!!!!!!!!! *flir*

I dag har jeg shoppet babytøy sammen med mamma!!

Suuuuuuperkoselig, fått masse,masse fint.....

Nå skal jeg vaske det og stryke det.......... SÅ kan du bare komme ut lille venn..... Kom ut, kom ut, kom ut...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...