Nemi24 Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Når eg går ein del eller visst eg ligg om natta og snur meg fra eine sida til den andre, så får eg vondt i underlivet. Det er litt merkelig eg er første gongs så eg veit ikkje om dette er vanlig. Men det er litt vondt, eg er i veke 39+3 idag. Men føler egentlig ikkje noke nedpress som eg har sett andre har skrevet om her inne. Men så veit eg jo ikkje heilt korleis det føles heller. Er det noken andre som har det sånn?
DiddiDaddi Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jeg har det også sånn, aner ikke hvorfor det kommer, men det er en pine å snu seg! Er vel kanskje bare en av plagene en må ha som gravid ) Snart er det over for din del da, håper ikke det blir sånn fram til jeg har termin...
Abracadabra Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Jeg har hatt ondt i "skambenet" i et par uker nå, har regnet med at det er ungen som beveger seg nedover i bekkenet, får vel svar på det hos jordmor på onsdag... Har termin om 11 dager så det er vel ikke helt umulig. Jeg merker det også godt, spes hvis jeg går mye, eller reiser meg etter å ha sittet lenge...også når jeg snur meg om natten! Men jeg har slått meg til ro med at brusken i skambenet er begynt å tøye seg, for å gjøre plass til babyen som skal gjennom der...
Nesly Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Me too...å snu seg i senga verker i underlivet....:-( Er 31+4
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 hos meg er dette bekkenløsning... jeg er også 39+3 idag.. jævli vondt. klarer ikke snu meg alene.. føles som om noen kjører ett spett opp i dåsa.. au au au
Nemi24 Skrevet 18. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2006 Eg kjenner det meir lenger nede ikkje i sjølve skambeinet. Men eg har vært veldig heldig. Har nesten ikkje hatt plager så eg må no tåle dette resten av tida. Men tusen takk for svar. Godt å høre at andre har det sånn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå