Gå til innhold

Hvordan sover deres baby på ca 5 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla sover veldig godt på dagen når hun først sovner.Noen merkelige lyder er det jo innimellom,men mest koselyder. Men om natta blir alt helt annerledes. Hun kan sovne i fanget,men da hun legges i kurven kommer all verdens lyder og stønninger. Virker som hun har vondt/luft i magen, og ynker seg veldig....men gjerne selv om hun sover. Jeg får jo ikke mye søvn pga dette. Når hun ligger i sengen etter amming, sover hun plutselig bedre. Virker som det hjelper med mat. Noen andre som kjenner seg(eller barnet) igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, vår jente lager også masse lyder i søvne. sambo gjør også dette så noen netter ligger jeg bare og hører på..hun kan begynne å sutre i søvne og vri seg masse, trolig pga luft i magen. jeg lar er henne gjerne ligge i vår seng etter siste amming om morgenen og da er det ingen lyder, så jeg vet ikke annet enn at vår nærhet roer dem? normalt tror jeg det er ihvertfall. ;O)

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv.. akkurat slik er det med min lille Adrian på 5 uker også...

Skrevet

Det merkelige med lille Sunniva er da jeg er på besøk hos mamma, og jeg er så heldig at hun tar henne en hel natt inne hos seg. Da sier hun at det nesten ikke er en eneste lyd fra henne. Lurer noen ganger på om hun gjør det bare mot meg...hehe...

Noen ganger kan hun sove i 3 timer etter at jeg har lagt henne sånn rundt kl 24, så får hun mat, men da etter det sover hun veldig urolig. Prøver å få henne til å rape godt, men noen ganger er det ikke så lett siden hun sovner ved puppen. Tenkte kanskje jeg skulle prøve å gi henne flaske på natten, siden den reduserer mengden med luft, men vet ikke om det kan gjøre de store utslagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...