Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Jeg er nå i uke 22, har lagt på meg endel. Spiser ganske normalt. Merker at jeg har fått større lår og blitt større over hoftene. Flere som legger på seg flere steder enn bare over magen selv om dere spiser normalt? Mange sier jeg ikke skal bekymre meg så mye for dette ettersom di fleste går ned igjen, men blir litt oppgitt alikevell
findus Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jadda, lagt på meg masse - både her og der! Er jo mye mer blod i kroppen nå, og puppene vokser jo masse, og så er det tusen hormoner som løper rundt og slenger på litt både her og der. Synes egentlig det er koselig, jeg:) Men gleder meg til å kunne løpe og hoppe og sprette og springe igjen! Ikke akkurat "lett på tå" for tida...
snartmammapåny Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Tror de fleste legger på seg litt her og der;) Selv om noen sier: "Jeg har lagt på meg 5kg, men heldigvis BARE på magen" og er i uke 22 må lyge litt;) Tror vel helst at d bare er slik at de ikke ser det selv... Kanskje litt ønsketenkning... At kg-ene legger seg rundt om i føtter, lår hofter, armer og så noen på magen selvfølgelig;) MAn ser jo ikke så lett om d er noen gram her og der som kanskje ikke var der dagen før;) Er min teori da;) Nyt kroppen din du:) Gravide kropper er fint i alle størrelser:)
smillamilla Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 jeg har og lagt på meg.. er veldig spinkel i utgangspunktet, så det syns godt! er 24 uker og har lagt på meg 7 kg ca. hele veien, magen, rumpa, puppene og kinna! og jeg har ikke spist noe godt på 24 uker pga halsbrann¨, så man kan ikke skylde på kostholdet heller.. føler egentlig at jeg er litt for kort, fordi det presser mest opp i lungene på en måte.. går det ann å søke om et par ekstra ledd i ryggen i disse tider? men bryr meg egentlig ikke om det så veldig.. tihi.. håper bare ikke babyen er kjempestor når den skal ut! (eller kanskje det er like ille uansett.. ) syns alle burde kose seg med magen uansett vekt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå