Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Min 10 mnd gamle gutt har det siste halvåret altid sovet i vogna si på dagtid. Aldrig nor problem å legge han. Han gråter ikke, men koser seg med bamsen sin og sovner. Men de siste 2 dagene er det bare skrikinga når jeg legger han i vogna. En gang raste han og var rett sinna, og ellers sår han neste opp i bru, og gråter og gråter og gråter. Han er jo trøtt, stuptrøtt, gnikker nase og all ting. Det har jo gårr så grit før, lurer på hvorfor det plutselig ikke er greit lenger? Førdagen måtte jeg til slutt ta han opp igjen, og i går sovna han etter 11 minutt med grning. Og nå ligger han i vogna igjen og griner.... Skjønner ikke noe.............. Hjelp, hva gjørejeg?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 min gutt på 7,5 måned er helt lik for tiden. Han har alltid sovet godt i senga si på dagen, men plutselig begynte han å protestere. Griner bare han ser senga, for da vet han hva som skal skje. Må ofte la han gråte seg i søvn. Men hvis han hylgriner går jeg selvsagt inn. Ingenting nytter. Jeg tror det er seperasjonsangst. De forstår at mor går vekk, og så blir de jo mer sosiale med tiden og vil bli med på det som skjer.....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Nå ligger han og vræler på skjette minuttet i dag også. Blir så frustrert, skjønner ikke hvordfor ikke det er greit å ligge i vogna lenger............... Hva skal vi da gjøre når vi er på besøk hos noen og ungen skal sove????? HI
Vestlandske meierier A/S Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 prøv å legg han litt før du pleier, kanskje han er overtrøtt?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 tulla mi på 7 mnd er begynt slik hun også...hun har siden hun var 3 mnd sovet i sin seng og lagt seg alene..men plutselig nå er hun begynt å protestere...forleden kveld holdt jeg på fra kl 19 til 23.30!!!! hun gråt og snudde seg i senga og ville bare opp. spytter ut smokken og rekker armene ut for å bli tatt opp. hvis vi går inn på soverommet nå snur hun seg helt vekk, vrir seg unna og sutrer. hun skjønner nok at rommet betyr soving. i går satte jeg på en barnecd lavt i bakgrunnen, på dagen når hun skulle sove, da sovnet hun raskt, det samme gjorde jeg i går kveld. å nå nettopp sovnet hun uten problemer og uten musikken =)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 kansje han syntes det er blitt liten plass å sove i vogna?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Ja det er jo trangt, med den store vognposen og slikt...... Kanskje det er problemet....Hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå