Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det bare er vanlig med en.hvis det ikke er noen komplikasjoner,eller noe di lurer på... tror kanskje man tar en ul til før fødsel...(??)

selv har jeg tatt 3 vanlig ul og 1 3d ul...

jeg tok fler fordi di ikke klarte og sette termindato og fordi jeg besvimte masse en periode.

3d ul bestilte/betalte jeg selv privat.

Skrevet

Jeg fikk tilbud om en ekstra ul i uke 32, og i følge legen var det ikke fordi det var noe galt. Så jeg skal på en til rett før jul.

Noen som kan fortelle meg hvordan ul i uke 19-20 er i forhold til i uke 32? Ser man mer eller mindre? Er det lett å se kjønn? Vil ikke vite kjønnet! Kan man se at baby åpner øynene?

Skrevet

så fin julegave da:)

hmm det er vansklig og si..jeg var på ul i uke 29 og da lå babyen med hodet ned så jeg så ikke mye..skjønte ikkeno lissom.. ikke kunne di se skjønnet heller..

men på 3d ul en så vi alt kjempe bra både kjønn/og baby..litt annerledes med 3d da..

jeg syntes di tydligste ulene var i uke 18-19 og den i uke 30.. di 2 andre i mellom så jeg ikke så mye...

Skrevet

Ok, rart det dere. Burde jo egentlig sett mer når babyen er større, skulle iallfall tro det. Da burde jeg ikke vente for mye da. Blir ok. uansett da, så sant alt er bra da, men det er det jo som oftest!:) Har ligget med hodet ned nesten hele dagen her også!:) Tror ikke det blir noe 3D her, selv om det hadde vært artig.

Skrevet

ja syntes også det var rart,men i uke 18 så var liksom alt smått men man kunne tydlig se et hode og et skjellet:P men i uke 26 og 29 så så jeg liksom bare "skurr" men 3d ulen ble veldig bra,så tydlig det var en baby og foresten så blunket hun med øynene og stakk tungen ut av munn:P hih skikkeli artig,

Skrevet

noen som vet om det er 3d ul i kristiansand? er så mange her som prater om det,men har ikke hørt noe om her i byen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...