Gå til innhold

der satt den igjen!! men termin, noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg blitt gravid med nr. 3. Jeg tok ut spiralen og rakk ikke få menesen en gang......så jeg lurer litt på hvordan jeg skal regne ut terminen? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vel regne ut fra 1. dag av siste menstruasjon som du hadde før spiralen? Da jeg tok ut spiralen i midten av september, fortalte gynekologen når jeg kom til å ha neste eggløsning. vet ikke om din gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken spiral har du brukt? Hormon el kobber? Så spennende at du ble så fort gravid. Tror jo det må være vanskelig å beregne termin hvis du ikke har hatt mensen. Kanskje du må på ultralyd for å finne det ut?

Men gratulere med kommende nr tre! Så artig :)

 

Har selv tatt ut hormonspiral for snart to uker siden, og har hatt regelmessig mensen. Og det rareste av alt er at jeg har følt meg gravid hele denne uka som har vært. Ei uke igjen til ikm...Har hatt murringer i magen, stikking, litt øm i brystene... ( og i dag er jeg så utrolig trett og sliten, men føler ingenting i magen). Har lurt veldig på om det er en reaksjon etter å ha fjerna h.spiralen. Er det noen som har hørt om slik reaksjon ?? Eller kan man virkelig bli så fort gravid?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...