Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Noen som har blitt sjekket for vannavgang/lekking? Skal kanskje til sjekk i dag, og lurer veldig på hvordan det foregår... PLEASE SVAR!
Gjest Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Aner ikke om det er standard.. men hos meg målte de fostervannsmengden. Den var fin og da regnet de med at det ikke var lekasje
Lystpåentiljeg Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Har ikke blitt sjekket for vannavgang, men tok en liten UL der vannmengden ble kommentert til å være god (sorte felter rundt babyen).
popkind Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Tror det er UL undersøkelse ?!!! Og sjekk av åpning!!
pastasalat Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Hei på deg! Se avsnittet mitt om vannet har gått rett over her. har nettopp kommet hjem fra fødeavd og blitt skjekket. Reiste inn fordi jeg følte det rant såpass mye. JM lyttet på magen min, ikke med UL, så kikket hun på bindet (fostervann, litt blankt og rosa med små hvite flak...sorry detaljer). Hun ville ikke skjekke åpning pga infeksjonsfare. Jeg skal inn igjen i morgen tidl for ny skjekk, så ny venter jeg på rier jeg. Lykke til da!!
Labbetøs Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Jeg ble sjekket for det. Da tok de først vanlig ultralyd hvor de sjekket mengde fostervann, så sjekket hun med innvendig ultralyd. Og dyttet på babyens hode for å sjekke om det lekket ut noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå