Gå til innhold

min "bli-gravid-oppskrift"

Anbefalte innlegg

endelig, nå var det min tur!! vil bare dele med alle hvordan vi fikk det til....var faktisk slik forje gang jeg ble gravid også.... jeg har tatt omega3+gravitamin+2 folat tabeletter.... i el perioden hadde vi sex 3 ganger, og den ene gangen (sorry detaljer....) sovnet jeg uten å gå på do etter sex, og det var det som gjorde susen begge gangene....tror jeg.... lykke til alle sammen!!

********************************************************************************************************babystøv*****************************************************************************************************************************************''lykke til*******************************************************************************************seest på 1 trimester********************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7135383-min-bli-gravid-oppskrift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) når har jeg også blitt gravid etter en MA uke 14 i sommer.

har prøvd noen perioder men den første perioden jeg ga f i hvilken dag jeg var i syklusen, og disse barnimagen sidene da klaffa det! mitt råd!!!! hadde sex 2 ganger denne mnd - men det holdt visst det:)

lykke til allse sammen. jeg håper det går bra for dere.!!!

klem fra lilja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...