mamma til <3to<3 Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Er det flere som føler seg nedfor sånn nå på slutten? Jeg griner ofte og synes det er utrolig trist... Jeg burde jo glede meg! Også får jeg sånn dårlig samvittighet for at jeg er så mye trist. Huff... Kan dette være normalt? Det kan jo være det er er fordi jeg er sliten.... eller har man kanskje ekstra mye hormoner på slutten? Uansett så håper jeg alt ordner seg når lille jenta vår kommer ut!
samboer87 Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 har det akkurat like dann er så siten hver dag at det føles ut som om jeg har vært på fylla en hel helg!!!! uff....jordmor sa det var normalt fordi jeg var altfor sliten med skolegang og alt i tilegg så har fått beskjed om å roe mer ned, men uansett om jeg er hjemme og "slIapper av" er jeg like sliten! sukk....deppa er jeg også men det varier litt, men sliten er jeg hver dag og det blir man jo deppa av!
¤mamma¤ Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Kan bare skrive meg på her...og jeg er bare hjemme nå..., men sliten og grinete...
noje Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Jeg vet hvordan dere har det. Det kjennes ut som hormonene løper løpsk nå på slutten. (Jeg har termin i dag og føler meg smådeppa) Jeg har elles vært svært så pigg hele svangerskapet, bare nå den siste uken at jeg har kjent det.
Maisie Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Jeg har enda 8 uker igjen, men er ofte deppa og emosjonell, mer enn jeg har vært tidligere i svangerskapet. Kan være fordi jeg føler meg mer sliten, kanskje. Blir frustrert over å bli så fort sliten av nesten ingenting.
Gjest Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Deppa jeg også... det stikker sånn nedi der og jeg får ikke gjort noen ting. Er sliten og lei meg. Sinnsykt drittvær er det også... De to siste dagen har jeg også hatt sånn halsbrann. Åsså sitter jeg så mye så jeg har faen meg fått en hemoride og. Å jeg som er så aktiv normal, sitter her helt invalid..... Fuck.. Dritt lei.. og enda er det 2 og en halv uke til termin. Håper han kommer før det..... Men jeg litt redd og.....
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 jeg har 7 uker igjen, men skulle egentlig ønske at termin var rett rundt hjørnet. For nå ønsker jeg å bli ferdig, ønsker ikke å gå sånn mer. Men ønsker samtidig at jenta mi skal få tiden sin ut, slik at hun er stor og sterk når hun kommer ut i den store verden
popkind Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 Tror det er veldig vanlig, det er også en kombinasjon av at det er mørkt og trist ute... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå