Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag var jeg ute å handla og opplevde noe litt skremmende..

jeg gikk og så kjente jeg en slags stikkende smerte helt nederst i magen,som gikk videre ned til underlivet!

litt vanskelig å forklare men....

gikk over da jeg satt meg ned i bilen,men kom tilbake da jeg reiste meg opp igjen...er borte nå da...

men er det noen som vet hva dette kan komme av?

farlig for nurket mitt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan huske at jeg hadde noe lignede forrige gang, er kaskje små kynnere..??? men hvis det ikke går over og du er bekymret er det bedre å oppsøke lege en gang for mye.

Skrevet

hei hei! går det bra med deg? ringte du lege tro? litt nyskjerrig da vet du :) sikkert ikke noe bakymre seg for, men blir man bekymret er man det. så da er dt jo godt oppklare det :)

Skrevet

heisann Prins_L@ngFred@g:) ;)

joda er helt fin nå,ringte ikke legen for det gikk over av seg selv...

men skal spørre JM på tirsdag tenkte jeg..

blir fort bekymret når man bærer på noe så verdifult..:)

tusen takk for omtanken :)

Skrevet

mulig d kom av en strekk i et av båndene som holder livmoren... tror de går oppover langs siden... Har det innimellom selv.. og mener det kommer av de "båndene".

Tror ikke det skal være farlig, men er litt ubehagelig...!!

Skrevet

Hei hei

hatt det sånn jeg og, verst å reise seg opp da strekker man liksom alt sammen. Og så stikker det så man må gå bøyd... jeg fikk det da jeg hadde skikkelig luft i magen + forstoppelse (sorry detaljene;) og ble bedre etterpå + når jeg satte meg ned. Jeg kjenner det samme når jeg er veldig nødt til å tisse, så jeg antar at det ikke er farlig...

Skrevet

Er nok strekk både i det ene og det andre inni der. Jeg har innimellom vært veldig plaga av det - følt meg som rene nåleputa.... :( Har nevnt det for lege, men siden alt ser bra ut regner de med at det er båndene/muskelfester som strekkes. Har også problemer med treig mage (hjelper lite å drikke masse osv.....) - det virker på meg som om det kan være en sammenheng mellom de to ondene.... Så lenge baby'n har det bra så får jeg bare satse på at alt ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...