Gå til innhold

Trenger litt hjelp her!

Anbefalte innlegg

Har hatt rosa/brun utflod siden onsdag, foeler bare litt stikking under i magen, elers ingen menssympromer..... onsdag var dag nr 21 i syklussen min, tror jeg dag, for det er bare min foerste pp... kan det vaere TR som kommer litt(veldig) tidlig pga nettopp stoppet med pillen? Skjonner ingenting her...Foer je beg med ppillen hadde jeg alltid syklusser pa 30 dager, veldig regelmessig... Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7134966-trenger-litt-hjelp-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du har fått noen av de samme svarene som jeg kommer til å gi. Mensen er for noen ganske så ustabil i begynnelsen etter p-pilleslutt, så det er ikke unormalt at man spotter nå og da (kan være at kroppen prøver å få til en eggløsning). Tror du må bare være tålmodig og så får du se hva som skjer :o) Som sagt det er lurt å tempe eller bruke el.tester hvis du vil ha en kontroll på syklusen din. Noen bruker opp til 1 år før syklusen er i gjenge igjen etter p-pillestopp, men du trenger jo ikke være en av dem :o)

Hvor lenge har du gått på pillen?

Noen blir jo gravide rett etter p-pillebruk, så det kan jo skje ;o)

Lykke til med prøving og testing! Håper det sitter en spire for deg snart!

takk for alle svar! Ja det er nok kroppen som maa komme i gang igjen etter p-pille bruk, brukte den i ca 6 aar, vet ikke om det har noe aa si hvor lenge en har gaatt paa p-piller? Det har stoppet naa, faar vell bare belage meg paa litt taalmodighet ja... men det er saa vanskelig!!! :o) hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...