Gå til innhold

noen her som har 2 tette me 2 forskjellige fedre?????deppa

Anbefalte innlegg

føler meg helt jævlig fortiden jeg.. d ble slutt me meg å barnefaren til gutten min når han var 5 mnd.. fant meg fort en ny kjæreste å vi har d bra sammen..hadde ikke planlagt noen barn ennå sammen siden jeg har en liten en på snart 17 mnd. men så ble jeg gravid gitt, er 6+3 på vei.. babyen i magen er velkommen å vi gleder oss masse.men hvordan skal jeg forklare d til xen min,vi er jo veldig gode venner men tror han blir fryktelig såret.. å hva vill folk si om meg.. føler meg skikkelig ekkel jeg.. var jo ikke slik jeg hadde planlagt d..

noen andre i samme situasjon???

Fortsetter under...

Of, får vondt når jeg leser slike innlegg.

Jeg er ikke i samme situasjon, men har veldig mange vennepar som opplever det samme som deg. Jeg personlig syns det er fint at dere gleder dere, og får et felles barn som dere har lyst på og ser gleden i å få. I dag er det nesten mer normalt med mine, dine og våre barn, enn den kjernefamilien mange av oss er vokst opp med. I dag er det ofte vanlig å ha både 2, 3 og 4 barn med forskjellige.

Hva barnefaren til eldste skulle si, syns jeg du skal heve deg over. At han kan bli såret er dumt, men dere har tross alt gått fra hverandre, og du er i ett nytt forhold, og det er slik som skjer når man velger brudd. Det må han forstå, og kanskje gjør han det, og overrasker deg. :-) Noen av vennene mine sier at det var vanskelig den første tiden, men når den andre fant seg ny følgesvenn og fikk barn selv igjen, så jevnet dette seg ut. Håp og tenk at det gjør det for dere også

Kons på din nye familie og gled deg over den, og så får evnt folk tro og tenke akkurat hva de vil. Man kan ikke gå gjennom livet å ta hensyn til slik, da blir man koko! :-)

Lykke til!!! Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...