Gå til innhold

Skravletråd for Trønderjentene=)

Lapez

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen=)

Hvordan er formen da? Hva skal dere gjøre i dag?

jeg og raym skal til byen en tur vi nå:D Vi skal kjøpe vippestol (om vi finner) og dra på kafe:D Enn det da? At han faktisk sa ja til å bli med på kafe?? Hva skjer med den gutten?:) hehe, koselig da. Hadde litt lyst å dra til Meråker til svigers i dag, men det blir så dyrt med bensin og sånn siden det blir bare en dag liksom... Kanskje skal vi på kino å se The Grudge 2? Nei jeg vet ikke ærlig talt, alt koster penger, det er noe dritt...har dere noe forslag til hva man skal gjøre enn lørdags kveld.

Fortsetter under...

helluen

har termin i dag...men ingen ting vil skje hehe

i dag skal jeg vaske, springe trapper og hoppe litt...så kanskje det blir hihi...

fins det noe å finne på som ikke koster penger da? skal love deg at vi har hatt det problemet mange ganger...blir fødepizza å deal or no deal på oss i kveld;)

hehe.. kosli å gå i overtid da:P?

har termin om 21 dager:P spennde dere assa:)

æ å ska sje deal or no deal i dag:D litt arti dere:P

Kjæmpe kosli at typen din vill værra me på kafe, skul ønske farn til barne bryd sæ i d heltatt æ.. Men alle er vell ike så heldig, Kose mæ me magen læll æ=)

klemmer

kjempe koselig...not;)

skal vell ikke klage enda...men er virkelig klar for at hun skal komme nå!!!!!!!!

sambo har aldrig i verden blitt med på kafe men han er nå her iallefall;)

syns du er tøff som tar det så bra å være alene...det hadde ikke jeg hatt guts til...

Da har vi kommet hjem fra byen=) Det var kjempekosleig altså!! Masse kjente fjes i byen og er så deilig å kan gå der å brife med amgen foran en haug av de blonde eksene til samboeren;) haha:p Var sååå deilig:D

Silje: Hvordan går det med trappeløping? Vært på apoteket?? Dere får ha masse sex, spermen skal visst sette igang... Så selv om det kanskje ikke frister nå, er det sikekrt verdt å forsøke:p?? hehe, hvis det skjer noe, må du prøve å si fra da??? Skriv: NÅ SKJER DET!:) Om du rekker det selvfølgelig... Lykke til hvertfall!! Anette, du vet hvem ja? Hun fikk sin lille jente på fredag, hun sendt bilde, og jenta var nyyydelig, masse svart hår, 50 cm og bare 3000 g =)

Andrea: Jeg synes du er kjempetøff som gjør dette alene, det hadde ikke jeg heller turt!! Stå på!! Å bli med på treff neste gang! Vi snakker ikke så mye om gutta våre på treffene, har mye annet å legge vekt på;) Så du vil nok ikke føle deg ubekvem i det hele tatt:D Det er kjempekoslig og kjemepegøy, UNGE;) -gravide jenter er morsomst i verden;)

Hehe... Æ klare mæ ganske fint æ:D Mange venner og famile som støtter:) Æ vist jo fra første stund at here vart æ alin om .. Tokk no valge om å beholda så :) Elska a høyest i verden<3

Ja d har ingeting om gutta dokkes dukke opp i samtale emne;) bare kos d!

Ung å gravid er best d ja :D Klare oss bra!

Silje: Ja du må si i fra, vist d er mulig! Gruer meg til min dag kommer.. Å gleder meg max! Masse følelser opp mott fødsel!

Annonse

skal prøve å få sagt ifra;)

de har jo internett på fødestua på st.olavs så:)

blitt dålig med trappespringing...bekkenet slo seg sef heeelt vrangt i dag morgest...typisk:)

skal prøve å lure med sambo på en liten runde i senga i kveld hehe

har anette fått? får en snik...hihi

er hun lik mora så er hun vell nydelig kan jeg tenke meg:)

men vet dere hva? jeg var på apoteket å sa jeg skulle ha sånn tålmodighets salve..og det hadde de ikke....

HVA? er det muuulig? hihi

Ja hun har det ja=) Legg meg til msn, så kan jeg sende deg bilde av datteren Adriana. [email protected], bare legg meg til du å andrea, jeg biter ikke... nettet mitt er så tregt også nå, så er drittlei å sitte å trykke på oppdater hvert sekund på bim nå...

Annonse

kjennes ut som mensen smerter på en måte...

litt vanskelig å forklare

tror jeg får en baby som er lik pappaen sin...kjempe glad i å erte...

i natt fikk jeg 3 kjempe sterke kynnere og tenkte...yes nå er jeg i gang...

skulle prøve å ta tiden...men da tok det slutt...ææææ

ertelus hihi

Ja oki, kjenne d sikkert vist æ får d da:P

bynne å bli lei av å vent elr? D må værra nå shit å gå overti assa..

Trur d blir noe samme til meg.. æ hadd først termin 23 desember åsså vart d flytta t 9 desember, d er jo 14 dager forsjell... hmm.. jaja, de kommer når de er kalre:D<3

ja jeg sjønner:D må prøv alt no ja!

kjæmpe spennende! Blir bortsjemt av mormor da:P? hehe..

Har nettopp blitt tante for 8 uker siden, så jeg er ikke først ut me barnebarn, men var helr ikke så leng etter:P hehe.. Gleder meg så frytelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...