Gå til innhold

PEIISEN!!!Noen forslag!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttemann eeelsker tydligvis flammer å vil hele tiden bort å leke med peisen.Jeg kjøpte grinn til trappen i går for han krabber jo overalt..men noen som har noen forslag til hva man kan ta forran peisen??Er så utrolig dyrt med de trappegrinda..men vis det er eneste mulighet så må jeg jo bare kjøpe fler..

Noen pliiis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han går kun bort en gang for å si d sånn,,,

ikke sånn grusomt skummelt ment, men følg med når han nærmer seg, han vil fort forstå at d er veldig varmt og dumt

hadde ikke sånn sist med snuppa, men hun merket varmen når hun nærmet seg og da snudde hun fort=)

kommer ikke til å kjøpe noe denne gangen heller

Skrevet

Ja okey for jeg har jo tatt han vekk før den varmen har nærmet han..men tak for tipset;)

Skrevet

Det finnes jo en slags skjerm man kan sette foran peisen, det er vel egentlig en slags glo-fanger av noe slag, men det kan kanskje hjelpe? Det eneste aberet er at den også sikkert kan bli ganske varm...Har samme problemet selv, flytter inn i nytt hus om en uke, og der er det en oljekamin vi blir avhengige av å bruke...Er ganske hysterisk, for gutten er veldig kjapp, og i et uoppmerksomt øyeblikk!! ja,da..

Skrevet

Vi tar ingen sjangse. Kjøpte peisgrind fra babydan, 1499,- ,men vel verd pengene synes vi.

Skrevet

Har du en eventuell nettadr til babydan?

Skrevet

da jeg var liten var jeg så interessert i en varmeovn som hang på veggen. Jeg skulle hele tiden bort til den. Mamma og pappa måtte bare la meg lære på den fæle måten. De satt og fulgte med meg, slik at det var trygd, jeg kom i ovnen og brant meg litt...Gikk aldri bort til ovnen mer. Av og til kan "the hard way" være den eneste måten å lære, under kontrollerte former selvfølgelig!

Skrevet

Hei!

Her har sambo snekret en grind selv. Den ble kjempe fin! Men har hørt at noen bruker deler av en lekegrind, noen bruker også sidene på en gammel sprinkelseng. Begge er jo å få kjøpt billig,brukt.

Er ikke så veldig for metoden "the hard way" jeg. For en liten baby har ingen forutsetninger for å forstå konsekvensen av det den gjør, så det blir for domt. Og de kan jo faktisk skade seg stygt. Nei, tar ingen sjangser på slikt her. Mye bedre og være føre var!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...