husmus &2 Skrevet 18. november 2006 #1 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, Jeg er freelancer som jobber på lange kontrakter, men er ikke fast. Vi har regnet ut at den beste tiden for oss å bli gravid er NÅ, siden kontrakten min nylig har blitt forlenget. Da kan jeg forhåpentligvis jobbe helt opp til kontrakten min går ut. Her er mitt spørsmål og dilemma: Jeg begynner å bli gammel (33) så det begynner å bli litt 'nå eller aldri'... Siden jeg jobber på kontrakter kan jeg jo ikke regne med at bedriften er interessert i å forlenge kontrakten min når de vet jeg er gravid. Ideelt sett ville jo selvfølgelig vært å hatt en jobb å gå tilbake til etterpå, men det må nok bli med drømmen. Er det noen som har noe erfaring med dette? Det er jo helt umulig å snakke med noen på arbeidsplassen om dette, men eksisterer det noen lover/regler på dette her? Det er jo selvfølgelig en reel angst, men sjansene for at jeg noen gang kommer til å få en fast jobb er minimale, så kanskje man ikke må tenke for mye på alt det negative og bare hoppe ut i det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7134690-freelancer-og-gravid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå