Gå til innhold

Hjelp ang tenner!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla (på 9 mnd) har de to siste nettene grått masse, og sovet veldig urolig. sovner og våkner opp med jevne mellomrom å gråter så sårt. framtann nr to oppe er på vei ut så jeg regner med at det er den som er veldig vond. er blitt kjempe tett i nesa, noe hun ble sist hun fikk en tann også. Men på dagtid er hun helt i hundre, er som vanlig og gråter ikke. Er nok ganske sikkert tennene som plager henne stakkar, men er jo så vanskelig siden disse små ikke kan å snakke..

Er det andre som har hatt det slik når de får tenner, bare "reaksjon" om natta???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min holder på å få tenner igjen nå. Og han sliter mest om natta. Om dagen er han så opptatt av ting at han "glemmer" at han har vondt men når leggetid nærmere seg og han slapper mer av så har han vondt. Har de siste 2 nettene våknet flere ganger om natta og grått.

Når han fikk de 2 tennene nede slet han i flere dager, hele døgnet.

Skrevet

Min gutt på 8 1/2 mnd sliter noe innmari også.

Forferdelig snørrete og grinete.I kveld har jeg gitt han en stikkpille i håp om at han får en stille og rolig natt.

Kan ikke være så lett for disse små, dette her..

Skrevet

har du prøvd å smøre dentinox i munnen? er verdt et forsøk, kanskje det kan gi bedre nattesøvn for dere begge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...