Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Skulle av og til ønske at jeg kunne få litt sammenhengende god søvn. Samboer sover nemlig godt å lenge hver morra når han har fri. Og ja, vet at han jobber hele uka. Men han står ikke tidlig opp hver dag forde.Ble litt irritert i dag merket jeg. Trenger jo søvn vi mødre også...eller?
Sigbeth Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 ta en morgen hver i helga! Selv står jeg opp til samme tid hverdag som helg (8), fordi jeg synes det er best hvis småen får jevn døgnrytme. tar heller en lur senere evt. mannen min står også opp da (i helgene)
Gjest Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 hehehe, har aldri skjedd her. Men sambo ligger ikke og sover da. Han jobber hver helg også så han er tidlig på om morgenen han også. Her er det ingen som får sove ut om morgenen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Sambo jobber hver helg, han også, så her er det bare å komme seg opp! Zzzzzzzzz....
Gjest Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Vi står som regel opp begge to i helgene. Dvs, han står opp og henter henne også ligger vi sammen i sengen en times tid. Men vi får nok søvn begge to vi da. Som regel over 8 timer pr natt, så ingen av oss er spesielt slitne. Vi leger oss ca 2200 og står opp i 6-7 tiden om morgenen
SK&Maylen Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Neidu, må stå opp kvar helg eg, kvar dag og alt, men det kan jo vere fordi at det er bare oss to
IdaJacobine Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Bare jeg som står opp! Men jeg er A-menneske og mannen er B++. Hender det irriterer meg, dah...! Kunne vært godt når pasilurken våkner kl 5.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 Hei alle sammen:)Takker for svar:) er ganske vanlig at mor står opp ser jeg. Og det plager meg alldeles ikke i hverdagen. Elsker å være hjemme med snuppa. Men skulle bare ønske han EN gang kunne stått opp med henne, eller sammen med oss! Og ihvertfall når han hører at det er mye grining og sjau. Men han sover gjennom alt. Merkelige mannfolk;) HI
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. november 2006 #9 Skrevet 18. november 2006 Bytter på det; har èn dag hver i helgene. Til vanlig jobber vi jo begge, men i permisjonen er det jo riktig som du sier, at også mor trenger søvn...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #10 Skrevet 18. november 2006 Nei, vi bytter aldri på å stå opp, noe som jeg syns er veldig urettferdig. Særlig når han går hjemme hver dag, og sitter oppe til langt på natt hver kveld. Hadde en liten periode som vi tok annenhver dag, men det tok fort slutt. Skylder på at han er så trøtt, og at det er vanskelig å gi grøt på morgenen (at gullet ikke vil ha) osv. Det er alltid jeg som står opp om natten hvis gullet våkner også. Dritt lei hele gubben nå!
Gjest Skrevet 18. november 2006 #11 Skrevet 18. november 2006 selvsagt, det er det her i huset i hvertfall! vi tar det på omgang, og vi tar også netter begge to, også i ukedagene. hvis jeg ser at han er ekstra sliten trør jeg til litt mer, detsamme gjør han når jeg trenger noen timer ekstra.
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. november 2006 #12 Skrevet 18. november 2006 Her i huset tar sambo ofte begge dagene i helgen. Han synes det er greit å stå opp tidlig og jeg hater det, så da er det den beste ordningen for oss. I dag stod han faktisk opp med småen selv om han kom hjem klokka tre i natt og bare hadde sovet fire timer!! Fine kjæresten min
Blomsterbarn Skrevet 18. november 2006 #13 Skrevet 18. november 2006 Samme her. Stort sett pappan som står opp tidlig i helgene. Han synes det er greit nok, vel og merke hvis hun sover til hele kl 06.30 - 07.00
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. november 2006 #14 Skrevet 18. november 2006 Mannen min står opp hver dag i helgene slik at jeg skal få sovet ut litt )
Englefjas Skrevet 18. november 2006 #15 Skrevet 18. november 2006 Her i huset er det jeg som står opp hver bidige dag. Men etter jul skal han ha pappapermisjon, og jeg skal være student. Gleder meg til å ligge og dra meg til langt på dag mens han får slite litt. Mhuaha!
nalina Skrevet 18. november 2006 #16 Skrevet 18. november 2006 må opp hver dag gett... hadde vært godt med litt søvn...
<3 Adrian <3 Skrevet 18. november 2006 #17 Skrevet 18. november 2006 Ettersom jeg er hjemme i permisjon, og tar meg av små`n hele dagene i uka, så er det sambo som står opp tidlig i helgene. Deilig å få sove litt =))
ruffen Skrevet 18. november 2006 #18 Skrevet 18. november 2006 Hei du HI. Hvorfor forlanger du ikke at sambo skal stå opp ihvertfall en dag i helgene? Det er jo hans barn også! Og at han jobber hele uka er det dårligste argumentet han kan komme med. Gjør ikke du det da? Bare at din jobb er hjemme for tida! Blir helt provosert av at så mange finner seg slikt hvis de føler seg slitne og kan trenge noen timer til på øyet. Greitt når mannen jobber i helgene selvfølgelig. Da må jo mammaen trå til. Her bytter vi på i helgene, selv om pappaen er b-menneske så det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå