Gå til innhold

Desember-mammaer - fått strekkmerker enda ?

Anbefalte innlegg

Jeg venter fortsatt på mine (fikk ingen sist,men så heldig er man vel ikke to ganger...)

Har smurt meg fanatisk med Weledas Svangerskapspleieolje fra 3. mnd - hver kveld -men nå må jeg ta en pause, da jeg lurer på om jeg kan ha gjort meg selv allergisk mot den (klør!!!) så jeg kjøpte Mandelolje på Body Shop og smører videre med den de siste ukene.

Dere da, noen merker ? Når kom de ? Smører dere ?

Fortsetter under...

Har ingen merker..ennå...

Smører med litt forskjellig...

*Mango body butter fra Body shop

*Biotherm

*Svangerskaps olje fra Weleda

* a creme

Smører meg både titt og ofte, synes det hjelper mot kløe, og når det brenner/svir øverst på magen også..

jeg har bare strekkmerker på rompa.. smører ikke i det hele tatt..

magen strutter som bare det, men ingen strekkmerker dær, enda... er bare to ukerigjen nå, håper det ikke kommer noen..

har ikke noe tro på den smøringa, jeg ha ikke smurt og har ingen på magen.. bare litt på rompa

Annonse

Ikke fått på magen........................... Men på PUPPENE derimot!!!

Pytt,pytt..... gidder ihvertfall ikke å irritere meg over de når de en gang er der;)))))

Smurt meg hver dag gjennom hele svangerskapet på pupper, mage og sete/lår med litt forskjellige produkter...

Bodybutter fra Body Shop, svangerskapsolje, A-crem, vanlig billig bodylothen fra dagligvarebutikk ++++

Annonse

Ikke fått noen strekkmerker på magen enda, men har et par på hver side av hoftene. Smører ikke fast, bare litt bodylotion iblant. Har hørt at strekkmerkene ofte kommer helt på slutten hvis de ikke har kommet før, men håper ikke det....!

fikk to små over navlen og noen på undersiden av magen da magen "datt ned" forrige uke.. har også fått på puppene, rompa, insiden og utsiden av lårene mine.. sånn kan det gå.. uff.. har smurt med olje og greier..

Har smørt meg m spenol gjennom hele svangerskapet, og har ikke fått noe merker på magen eller puppene... M her om dagen så jeg at det har kommet noen på hoftene, har ikke vært like flink å smøre der... Ja ja... ikke så lenge igjen nå......heldigvis =)

Er egentlig ikke desemberdame da, men har fått strekkmerker ja.. De har kommet den siste halvannen uken. Og de blir bare lenger og lenger for hver dag som går nå!! Så nå må jeg føde snart før de tar helt av... er 3 dager på overtid, så kom ut!!

har fått tre strekkmærka, på puppan, ikke på magen.

So far so good ;D men om dæm hær tullan ikke kommer ut dærifra snart, så e æ stygt redd for at hudn revne, magen væks så sinnsykt fort nu for tia.

Søren plystre!

trodde dette var en tråd for oss MED strekkmerker og ble så gla!!!!

men men :) godtå vite at det er flere enn meg som faktisk har fått denne nydelige flammelakkeringa da :)

mine har desverre begynt å miste litt farge allerede, gått fra dyplilla til svakt røde... men satser på at det kommer noen flere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...