Gå til innhold

Er det noen flere som satte inn egg denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn 2 egg den 16/11, altså torsdag.

Guud så tegt som dagene går!!! Bare på rd 2....

Jeg satte inn ett 8 cellet og ett 6 cellet egg.

Dt ble utført hatching på de, fo det viste seg at cellemembranen min er litt tykk. Vet ikke helt hva jeg forventer denne gangen jeg.

Har så lyst å tro at dette er gangen vi lykkes! Jeg skal ta blodprøve dagen før bursdagen min, og får svar dagen etter bursdagen min. Tror jeg kommer til å smugteste dagen etter prøven er tatt..

Tenk for en fin bursdag det kunne ha blitt, om jeg hadde testet positivt! :-) Men jeg tør ikke håpe... Er så innmari redd for å bli skuffet denne 4. gangen.

Nå føler jeg at på dette forsøket har "alt" blitt gjort, med tanke på delingen og hatchingen. Så lykkes jeg ikke nå, er det vel ikke noen vits å prøve mer heller? Hmm.. Det er et tankespill dette her! :-)

Lykke til dere andre som er med meg i løypa,

og selvfølgelig alle dere andre! :-)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg satte inn ett egg samme dag som deg:-) Moro at det er noen som er helt likt i løypa som jeg.. Det var firedelt det jeg satte inn, så jeg krysser fingrene for at det har fortsatt å dele seg inni meg, og at det vil være hos meg i 9 mnd.. Veldig, veldig spennende ja, det er helt sikkert.. Første gangen for meg dette her, så jeg kan tenke meg at det er litt annerledes for deg. Men trenger du bestemme deg for at dette er siste gangen nå da? Kan du ikke vente og se og bestemme deg senere?

Hvilken dato skal du ta blodprøve og hvilken dato skal du teste? Jeg skal ta blodprøve 28.11 og skal teste hjemme 2.12. Synes det er lenge å vente på den testen, jeg...

Lykke, lykke til!!

Klem

Skrevet

Jeg skal også ta blodprøve den 28! Hvorfor skal du teste hjemme så mye senere? Jeg er kjempespent denne gangen, ja! :-) Nei jeg trenger ikke bestemme meg for noe enda, men dette har begynt å tære på meg sånn rent psykisk, og jeg har liksom fått det for meg at en gang må jeg jo gi meg! :-)

Lykke lykke til til deg også, håper for din del at du slippe og bli en av de som sliter mest her!

Det unner jeg ikke noen!

Klem:-)

Skrevet

Tja, si det - vet ikke hvorfor jeg skal teste så mye senere hjemme. Det er det legen har skrevet på papirene mine. Jeg trodde egentlig man skulle teste 14 dager etter, og ikke 18 som jeg skal. Når har du brukt å teste?

Huff, ja - jeg unner heller ingen å måtte prøve mange ganger, og synes dere som har gjort det er utrolig sterke og tålmodige:-)) Håper selv det holder med ett forsøk, men er jo selvsagt forberedt på at det ikke kan gå.. Nå har jeg ikke hatt det slitsomt med reaksjoner på medisiner heldigvis, så fysisk skal det gå fint å gjøre det flere ganger, men det blir nok værre med det psykiske som du sier..

Klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Synes alle her inne får beskjed om å teste på dag 14 jeg, men det er kanskje forskjellig fra sted til sted?

Skrevet

Hei jenter!

jeg ble ruger i dag - et 4-delt egg som så bra ut og et 3-delt egg som så gret ut. Skal test m/bldoprøve 14 dager etter uttak, dvs. 30/11. Tror ikke jeg tester hjemme i forkant - siste gang rakk jeg i hvert fall ikke det, for jeg begynte å spotte dagen før blodprøen så da var løpet kjørt.

Når det gjelder dette med å gå gjennom flere forsøk tror jeg dette er noe alle bør innstille seg på. Nå har jeg pratet mye med både akupun ktøren min på Klinikk Fjeld og legen på Riksen, og alle sier at selv om egget ser "perfekt" ut er det umulig å vite om det rent genetisk er så bra. Mange setter inn gode egg som aldri blir baby, mens andre får satt inn egg som man egentlig ikke har tro på - og så blir det baby like vel:-) Handler vel mye om flaks, det her...

Lykke til jenter:-)

Skrevet

Hei :)

Blir ikke ruger i denne uka, men i morgen (mandag 20 nov)

så blir jeg ruger av mine to resterende fryseegg :)

Så håper jeg vi kan ruge i lag :)

Skrevet

Får jeg lov til å snike meg inn her jeg og...?

Skal ta ut egg imorgen og forhåpentligvis så er det en eller to å sette tilbake på onsdag.

Gratulerer til dere alle som nå er rugere ! Jeg kan tenke meg det er en deilig følelse, ferdig med alle medisiner, kroppen har gjordt første del av jobben nå er det mer "omsorgsbiten" som slår til....la oss håpe at vi alle har kropper som tar ekstra godt vare på spirene slik at de kan bli med oss hele veien frem !

Godt å dere alle her på BIM i denne spennende tiden !

Lykke til alle sammen !

Skrevet

Lykke til med uttaket i morgen, ABC10 :-)) Håper at alt går fint!!

Er dette ditt første forsøk?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...