Gå til innhold

Brun utflod hver dag..., flere med samme problem? uke 9+1

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er gravid med prøverør,og er i dag 9+1. Jeg blør brunt hver dag, og blir selvfølgelig bekymret. Jeg så fosteret for første gang for to dager siden, og hjerte slo. Er så redd for at jeg skal miste senere. Ønsker så gjerne å høre om flere som har opplevd dette, men som kan fortelle meg at det har gått bra. Leste et sted, at hvis man har sett foster med hjerte, og samtidig har hatt blødning, så går det bra med 90 %. Håper virkelig dette stemmer. Hver gang jeg er på do og tørker meg, er det alltid brunt utflod/blod på papiret. Ikke morsomt, og ikke lett å glede seg....., dette er 4.søskenforsøk. God helg til alle!!!!!

Fortsetter under...

Hei, jeg har også hatt dette nå i 2 dager,snakket med legen og hun sa at så lenge det ikke kommer friskt blod og man har sterke smerter så er det ikke noe bekymre seg over. Søsteren min hadde også dette når hun gikk gravid,og det gikk bra! Så jeg tenker positivt ;)

Jeg er 10+2 i dag.

Var også på på tidlig UL, da var jeg 8+4 og så et hjerte som slo...

Ja det har jeg hatt endel av - både før svangerskapet og nå som jeg er gravid. JM sier det ikke er farlig så lenge jeg ikke blør eller har kraftige magesmerter. Jeg hadde en vaginal UL og det var rett etter det jeg begynte med brun utflod - hun trodde det kom av det og var ikke det minste bekymret. Tror du kan ta det helt med ro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...